Fotocorner Fotoforum
Welkom op Fotocorner Fotoforum! Wij zijn een klein, maar gezellig fotoforum. Als je je aanmeld, vul dan even je profiel in, dan weten we wie ons forum komt versterken. Gasten zien niet alle onderdelen van het forum en zien ook reclame op het forum, evenals inactieve leden, actieve leden zien dit niet. Inactieve leden worden overigens na 3 maanden automatisch verwijderd door het systeem. Veel plezier op het forum!
Fotocorner Fotoforum
Welkom op Fotocorner Fotoforum! Wij zijn een klein, maar gezellig fotoforum. Als je je aanmeld, vul dan even je profiel in, dan weten we wie ons forum komt versterken. Gasten zien niet alle onderdelen van het forum en zien ook reclame op het forum, evenals inactieve leden, actieve leden zien dit niet. Inactieve leden worden overigens na 3 maanden automatisch verwijderd door het systeem. Veel plezier op het forum!
Fotocorner Fotoforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fotocorner Fotoforum

Ons gezellige fotoforum. Post hier de foto`s die je gemaakt hebt en vraag wat anderen ervan vinden.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» van de zelfde plant
zie geen beelden I_icon_minitimedi okt 02, 2018 2:29 pm van jurgenl

» plant bespoten met water en macro gertokken
zie geen beelden I_icon_minitimedi okt 02, 2018 2:27 pm van jurgenl

» een paarden kop
zie geen beelden I_icon_minitimezo mei 27, 2018 1:37 pm van jurgenl

» koeien in de wei
zie geen beelden I_icon_minitimezo mei 27, 2018 1:36 pm van jurgenl

» Mijn laatste foto hier.
zie geen beelden I_icon_minitimewo jan 10, 2018 3:24 pm van Raym

» De zeearend
zie geen beelden I_icon_minitimema jul 03, 2017 9:11 pm van peterdehaan

» Pietersheim
zie geen beelden I_icon_minitimedi jun 27, 2017 11:19 pm van Andre

» Rups.
zie geen beelden I_icon_minitimedi jun 27, 2017 11:17 pm van Andre

» Schedel van de brilbeer.
zie geen beelden I_icon_minitimewo nov 09, 2016 6:44 pm van Jose

» Brug in Vroenhoven (B)
zie geen beelden I_icon_minitimezo okt 30, 2016 6:08 pm van Jose

» Hertjes in het zwarte woud.
zie geen beelden I_icon_minitimezo okt 30, 2016 6:03 pm van Jose

» Onze jerom
zie geen beelden I_icon_minitimewo okt 19, 2016 8:00 pm van Jos

» Gouvernement van Maastricht
zie geen beelden I_icon_minitimewo okt 19, 2016 6:29 pm van Jose

» Metone grandiose.
zie geen beelden I_icon_minitimewo okt 19, 2016 6:27 pm van Jose

» Elfia InArcen
zie geen beelden I_icon_minitimeza okt 15, 2016 2:58 pm van Jose

» Apostelhoeve maastricht
zie geen beelden I_icon_minitimema okt 10, 2016 3:06 pm van Jose

» Model Nina
zie geen beelden I_icon_minitimezo okt 09, 2016 2:49 pm van Raym

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender
Meest actieve berichtenplaatsers van deze maand
Geen gebruiker
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Social bookmarking
Social bookmarking reddit      

Maak een bladwijzer en deel het adres van Fotocorner Fotoforum op uw social bookmarking website
Meest bekeken onderwerpen
Kievit
Regels van Het forum
Roze Roos
Paardenworst speciaal
Swamp Hotel
Camp Astrid
Panorama paard van Marken
Muskuseend pulletjes
Foto van een Trap
EK Mountainbiken/ EC Mountainbike
Trefwoorden
hart 2014 2015 2016 2012 2011 2013
Statistieken
We hebben 83 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is RJ

Alle gebruikers hebben in totaal 21741 berichten geplaatst in 3798 onderwerpen

 

 zie geen beelden

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
elti

elti


Aantal berichten : 958
Registratiedatum : 28-12-11
Leeftijd : 76
Woonplaats : Alblasserwaard

zie geen beelden Empty
BerichtOnderwerp: zie geen beelden   zie geen beelden I_icon_minitimedo nov 21, 2013 9:11 am

Sinds een aantal dagen zie ik geen foto's meer als ik op een topic klik. Op andere sites heb ik dit probleem niet. Nu kwam ik er net achter dat als ik op abonneren klik, de foto's wel te voorschijn komen. Is er iets veranderd of heb ik weer een 'Mac-probleem'.

groet

Leen
Terug naar boven Ga naar beneden
teckeltje

teckeltje


Aantal berichten : 602
Registratiedatum : 18-12-11
Leeftijd : 70
Woonplaats : Utrecht

zie geen beelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: zie geen beelden   zie geen beelden I_icon_minitimedo nov 21, 2013 10:33 am

Zou het probleem niet weten maar als je ingelogd bent dan moet gewoon de foto's kunnen zien .
Het abonneren is er voor dat je bercht krijg als er berichten geplaatst word
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.doordecameragezien.nl
elti

elti


Aantal berichten : 958
Registratiedatum : 28-12-11
Leeftijd : 76
Woonplaats : Alblasserwaard

zie geen beelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: zie geen beelden   zie geen beelden I_icon_minitimedo nov 21, 2013 10:42 am

teckeltje schreef:
Zou het probleem niet weten maar als je ingelogd bent dan moet gewoon de foto's kunnen zien .
Het abonneren is er voor dat je bercht krijg als er berichten geplaatst word
Ja klopt, maar dat is nu sinds een aantal dagen niet meer het geval. Het zal wel iets met een instelling te maken hebben, maar welke? Als ik op de site van Raymond op een kleine foto klik, zou deze groot moeten verschijnen, maar dat gebeurt ook niet meer. Heb wel laatst een Flash Player upgrade gedaan, maar of dat er iets mee te maken heeft, weet ik niet.
Ook de foto's van topics waar ik een abonnement op heb, komen nu niet meer tevoorschijn, echter als ik dan klik op 'abonnement opzeggen' komen ze weer wel te voorschijn. Dus de conclusie tot zover is, dat foto's bij mij 'zonder te abonneren' niet zichtbaar zijn en dat foto's waarop ik wel op ben geabonneerd, pas zichtbaar worden als ik het abonnement opzeg. 
Het lijkt er dus op dat de functie precies andersom reageert. Vreemde story!


Laatst aangepast door elti op do nov 21, 2013 10:58 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
teckeltje

teckeltje


Aantal berichten : 602
Registratiedatum : 18-12-11
Leeftijd : 70
Woonplaats : Utrecht

zie geen beelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: zie geen beelden   zie geen beelden I_icon_minitimedo nov 21, 2013 10:56 am

Weet niet of het kan bij mac maar kun je daar ook naar een herstelpunt terug gaan van voor de update .Kun je in iedergeval zien of het daaraan ligt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.doordecameragezien.nl
elti

elti


Aantal berichten : 958
Registratiedatum : 28-12-11
Leeftijd : 76
Woonplaats : Alblasserwaard

zie geen beelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: zie geen beelden   zie geen beelden I_icon_minitimedo nov 21, 2013 11:01 am

teckeltje schreef:
Weet niet of het kan bij mac maar kun je daar ook naar een herstelpunt terug gaan van voor de update .Kun je in iedergeval zien of het daaraan ligt
Zal het eens gaan proberen. Ga eerst maar eens kijken op dit ook het geval is op een Windows-machine.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




zie geen beelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: zie geen beelden   zie geen beelden I_icon_minitimedo nov 21, 2013 12:01 pm

bij mij duurt het soms ook heel lang voordat een foto geladen is, maar laden doet ie.. Ik denk dat het te maken heeft met de grootte van het bestand, maar heb dat eigenlijk nooit gecontroleerd..
Terug naar boven Ga naar beneden
elti

elti


Aantal berichten : 958
Registratiedatum : 28-12-11
Leeftijd : 76
Woonplaats : Alblasserwaard

zie geen beelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: zie geen beelden   zie geen beelden I_icon_minitimedo nov 21, 2013 7:29 pm

Wolly schreef:
bij mij duurt het soms ook heel lang voordat een foto geladen is, maar laden doet ie.. Ik denk dat het te maken heeft met de grootte van het bestand, maar heb dat eigenlijk nooit gecontroleerd..
Ik vrees dat dat met mijn Mac te maken heeft. Ik krijg soms ook geen meldingen van nieuwe topics etc. binnen. En sinds kort dus dit. Foto's waar ik al op ben geabonneerd , moet ik het abonnement opzeggen om ze te kunnen zien en andersom. Soms snap ik de logica niet, maar dat komt ook omdat ik me er niet al teveel in heb verdiept.
Terug naar boven Ga naar beneden
teckeltje

teckeltje


Aantal berichten : 602
Registratiedatum : 18-12-11
Leeftijd : 70
Woonplaats : Utrecht

zie geen beelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: zie geen beelden   zie geen beelden I_icon_minitimedo nov 21, 2013 7:56 pm

Nou Elti dat gaat mij ook te ver als het werkt is het goed maar ben niet zo'n ict er dat ik er dan uitkom.
Ach ja je kan ook niet overal verstand van hebben
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.doordecameragezien.nl
elti

elti


Aantal berichten : 958
Registratiedatum : 28-12-11
Leeftijd : 76
Woonplaats : Alblasserwaard

zie geen beelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: zie geen beelden   zie geen beelden I_icon_minitimedo nov 21, 2013 10:28 pm

teckeltje schreef:
Nou Elti dat gaat mij ook te ver als het werkt is het goed maar ben niet zo'n ict er dat ik er dan uitkom.
Ach ja je kan ook niet overal verstand van hebben
Ik vrees dat het aan de instellingen bij de Mac ligt, maar hoe…..zou het niet weten. Behalve een upgrade van de Flash Player, heb ik niets veranderd. Wellicht dat de automatische update-functie roet in het eten heeft gegooid. Boorlopig maar even verder gaan met low-activity.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




zie geen beelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: zie geen beelden   zie geen beelden I_icon_minitimevr nov 22, 2013 10:06 am

Leen we missen je foto's een beetje en je gezellige toon....Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
elti

elti


Aantal berichten : 958
Registratiedatum : 28-12-11
Leeftijd : 76
Woonplaats : Alblasserwaard

zie geen beelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: zie geen beelden   zie geen beelden I_icon_minitimevr nov 22, 2013 3:04 pm

Sjefke schreef:
Leen we missen je foto's een beetje en je gezellige toon....Very Happy
Hallo Peter,

Bedankt voor het compliment! Ik ben inderdaad de laatste tijd wat minder met de fotografie bezig geweest en nu zit ik dan met die 'storing'. Ik krijg bijna geen meldingen van nieuwe items en ik zag geen foto's verschijnen. Nu heb ik dus ontdekt, dat ik tegengesteld moet werken om de foto's tevoorschijn te laten komen. Het probleem zit overigens dikwijls tussen het toetsenbord en de grijze massa van de gebruiker, maar ik zou echt niet weten wat ik die Mac heb aangedaan. 

Ik heb gisteren een bezoekje aan de Euromast gebracht. Het leek aardig weer, maar boven aangekomen bleken de opkomende mist, de aanwakkerende wind en de kou behoorlijk de lol te beïnvloeden. Maar goed, al je er eenmaal bent, dan wil je het fotospul ook uitstallen! Dus heb ik toch het een en ander geschoten. Met name de wind had behoorlijk vat op het statief met als gevolg dat veel platen onscherp in het geheugen terecht kwamen. Ik ben nu het e.e.a. aan het bewerken, zo ook deze plaat. Omdat het zo heiig (schrijf ik dat goed?) ben ik flink met de filters aan de slag gegaan en een van de eerste platen is deze 'herfst-ode'. Op mijn blog zal ik nog wat beelden plaatsen.

groet

Leen 

zie geen beelden 20131121-IMG_2591_2_3_fused1.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




zie geen beelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: zie geen beelden   zie geen beelden I_icon_minitimevr nov 22, 2013 3:34 pm

Dit heb ik dus gemist, wat een geweldige mooie vette plaat Leen. Hoop dat het nu weer blijft lukken....
Terug naar boven Ga naar beneden
teckeltje

teckeltje


Aantal berichten : 602
Registratiedatum : 18-12-11
Leeftijd : 70
Woonplaats : Utrecht

zie geen beelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: zie geen beelden   zie geen beelden I_icon_minitimevr nov 22, 2013 8:05 pm

Wat een mooie kleur variatie zit erin
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.doordecameragezien.nl
elti

elti


Aantal berichten : 958
Registratiedatum : 28-12-11
Leeftijd : 76
Woonplaats : Alblasserwaard

zie geen beelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: zie geen beelden   zie geen beelden I_icon_minitimeza nov 23, 2013 10:17 am

Sjefke schreef:
Dit heb ik dus gemist, wat een geweldige mooie vette plaat Leen. Hoop dat het nu weer blijft lukken....
Bedankt Peter! Heb wat presets in HDR gecombineerd met dit als resultaat. Ben nu een aantal andere beelden ook zo aan het bewerken. Het probleem met de foto's zichtbaar krijgen op het forum is er nog steeds en dus kennelijk net uit zichzelf weer opgelost; alleen weet ik nu wat te doen: om de beelden te kunnen zien te zien moet ik telkens of 'abonneren' of 'abonnement opheffen'. Beetje Chinese werkwijze dus; 'ja' voor 'nee' en andersom. Het ligt enerzijds aan m'n Mac, maar het kan ook zomaar dat er iets op het forum is gewijzigd dat wel op de Mac reageert maar niet op een Windows-machine. Probleem voor de Einsteins onder ons.
Terug naar boven Ga naar beneden
elti

elti


Aantal berichten : 958
Registratiedatum : 28-12-11
Leeftijd : 76
Woonplaats : Alblasserwaard

zie geen beelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: zie geen beelden   zie geen beelden I_icon_minitimeza nov 23, 2013 10:18 am

teckeltje schreef:
Wat een mooie kleur variatie zit erin
….met dank aan de HDR-techniek!
Terug naar boven Ga naar beneden
Raym
Admin
Raym


Aantal berichten : 2978
Registratiedatum : 17-12-11
Leeftijd : 55
Woonplaats : Zoetermeer

zie geen beelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: zie geen beelden   zie geen beelden I_icon_minitimeza nov 23, 2013 5:36 pm

prachtige plaat Leen! wat een kleuren zeg! hmm, vreemd,naar mijn weten is er niets veranderd hoor. Geen virusscanner,scriptblocker of javascript uit staan? Vervelend man,moet opgelost worden,maar weet ff niet hoe nu even.Al andere browser geprobeerd,of kan jij enekel met safari browsen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://raymsfotosite.nl/
elti

elti


Aantal berichten : 958
Registratiedatum : 28-12-11
Leeftijd : 76
Woonplaats : Alblasserwaard

zie geen beelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: zie geen beelden   zie geen beelden I_icon_minitimezo nov 24, 2013 10:19 am

Bedankt Raymond! Zal e.e.a eens proberen na te gaan, voorzover ik daar de kennis voor heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
elti

elti


Aantal berichten : 958
Registratiedatum : 28-12-11
Leeftijd : 76
Woonplaats : Alblasserwaard

zie geen beelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: zie geen beelden   zie geen beelden I_icon_minitimezo nov 24, 2013 4:41 pm

elti schreef:
Bedankt Raymond! Zal e.e.a eens proberen na te gaan, voorzover ik daar de kennis voor heb.
Het is weer gelukt. Inderdaad werd het probleem veroorzaakt door een propje dat automatisch wordt gedownload. Heb die automatische functie nu maar uitgezet.
Iedereen bedankt voor de reacties. Nu moet ik zien te regelen dat ik sneller de meldingen van nieuwe topics, reacties etc. binnen krijg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raym
Admin
Raym


Aantal berichten : 2978
Registratiedatum : 17-12-11
Leeftijd : 55
Woonplaats : Zoetermeer

zie geen beelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: zie geen beelden   zie geen beelden I_icon_minitimezo nov 24, 2013 5:19 pm

ok,dat is mooi leen! Ikzelf gebruik mijn gmail als account,en die sluis ik dan door naar mijn gewone mail.
Ik geloof dat je je mail client kan vertellen om de zoveel minuten mail binnen te halen,dat is even uitzoeken. Fijn dat e.e.a in ieder geval gelukt is!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://raymsfotosite.nl/
elti

elti


Aantal berichten : 958
Registratiedatum : 28-12-11
Leeftijd : 76
Woonplaats : Alblasserwaard

zie geen beelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: zie geen beelden   zie geen beelden I_icon_minitimezo nov 24, 2013 6:02 pm

Dat staat al ingesteld op 'elke minuut', maar ook hier zal ik wel een oplossing voor vinden. Misschien ook een kwestie van provider of virusscanner of firewall. Zal ook nog wel lukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




zie geen beelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: zie geen beelden   zie geen beelden I_icon_minitimezo nov 24, 2013 9:10 pm

prachtige foto vanaf de Euromast Leen.. die kleuren maken het zo vrolijk..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





zie geen beelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: zie geen beelden   zie geen beelden I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
zie geen beelden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nu eens geen Hdr
» wel geen macro
» weet geen namen
» Geen wolk voor de zon
» geen foto's te zien

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fotocorner Fotoforum :: Foto's / pictures :: Overige / Other pictures-
Ga naar: