Fotocorner Fotoforum
Welkom op Fotocorner Fotoforum! Wij zijn een klein, maar gezellig fotoforum. Als je je aanmeld, vul dan even je profiel in, dan weten we wie ons forum komt versterken. Gasten zien niet alle onderdelen van het forum en zien ook reclame op het forum, evenals inactieve leden, actieve leden zien dit niet. Inactieve leden worden overigens na 3 maanden automatisch verwijderd door het systeem. Veel plezier op het forum!
Fotocorner Fotoforum
Welkom op Fotocorner Fotoforum! Wij zijn een klein, maar gezellig fotoforum. Als je je aanmeld, vul dan even je profiel in, dan weten we wie ons forum komt versterken. Gasten zien niet alle onderdelen van het forum en zien ook reclame op het forum, evenals inactieve leden, actieve leden zien dit niet. Inactieve leden worden overigens na 3 maanden automatisch verwijderd door het systeem. Veel plezier op het forum!
Fotocorner Fotoforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fotocorner Fotoforum

Ons gezellige fotoforum. Post hier de foto`s die je gemaakt hebt en vraag wat anderen ervan vinden.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» van de zelfde plant
geen foto's te zien I_icon_minitimedi okt 02, 2018 2:29 pm van jurgenl

» plant bespoten met water en macro gertokken
geen foto's te zien I_icon_minitimedi okt 02, 2018 2:27 pm van jurgenl

» een paarden kop
geen foto's te zien I_icon_minitimezo mei 27, 2018 1:37 pm van jurgenl

» koeien in de wei
geen foto's te zien I_icon_minitimezo mei 27, 2018 1:36 pm van jurgenl

» Mijn laatste foto hier.
geen foto's te zien I_icon_minitimewo jan 10, 2018 3:24 pm van Raym

» De zeearend
geen foto's te zien I_icon_minitimema jul 03, 2017 9:11 pm van peterdehaan

» Pietersheim
geen foto's te zien I_icon_minitimedi jun 27, 2017 11:19 pm van Andre

» Rups.
geen foto's te zien I_icon_minitimedi jun 27, 2017 11:17 pm van Andre

» Schedel van de brilbeer.
geen foto's te zien I_icon_minitimewo nov 09, 2016 6:44 pm van Jose

» Brug in Vroenhoven (B)
geen foto's te zien I_icon_minitimezo okt 30, 2016 6:08 pm van Jose

» Hertjes in het zwarte woud.
geen foto's te zien I_icon_minitimezo okt 30, 2016 6:03 pm van Jose

» Onze jerom
geen foto's te zien I_icon_minitimewo okt 19, 2016 8:00 pm van Jos

» Gouvernement van Maastricht
geen foto's te zien I_icon_minitimewo okt 19, 2016 6:29 pm van Jose

» Metone grandiose.
geen foto's te zien I_icon_minitimewo okt 19, 2016 6:27 pm van Jose

» Elfia InArcen
geen foto's te zien I_icon_minitimeza okt 15, 2016 2:58 pm van Jose

» Apostelhoeve maastricht
geen foto's te zien I_icon_minitimema okt 10, 2016 3:06 pm van Jose

» Model Nina
geen foto's te zien I_icon_minitimezo okt 09, 2016 2:49 pm van Raym

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender
Meest actieve berichtenplaatsers van deze maand
Geen gebruiker
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Social bookmarking
Social bookmarking reddit      

Maak een bladwijzer en deel het adres van Fotocorner Fotoforum op uw social bookmarking website
Meest bekeken onderwerpen
Kievit
Regels van Het forum
Roze Roos
Paardenworst speciaal
Swamp Hotel
Camp Astrid
Panorama paard van Marken
Muskuseend pulletjes
Foto van een Trap
EK Mountainbiken/ EC Mountainbike
Trefwoorden
2011 2014 2013 2012 2015 2016 hart
Statistieken
We hebben 83 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is RJ

Alle gebruikers hebben in totaal 21741 berichten geplaatst in 3798 onderwerpen

 

 geen foto's te zien

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
elti

elti


Aantal berichten : 958
Registratiedatum : 28-12-11
Leeftijd : 76
Woonplaats : Alblasserwaard

geen foto's te zien Empty
BerichtOnderwerp: geen foto's te zien   geen foto's te zien I_icon_minitimedi apr 23, 2013 4:12 pm

Hallo,

Als ik op de site kom, zie ik heel even foto's, maar dat is onmiddellijk weer weg. Daarna geen foto meer te zien!
Heeft iemand deze ervaring ook, of........ligt het aan mijn comp?

groet


Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




geen foto's te zien Empty
BerichtOnderwerp: Re: geen foto's te zien   geen foto's te zien I_icon_minitimedi apr 23, 2013 4:19 pm

Geen last van gelukkig....
Terug naar boven Ga naar beneden
elti

elti


Aantal berichten : 958
Registratiedatum : 28-12-11
Leeftijd : 76
Woonplaats : Alblasserwaard

geen foto's te zien Empty
BerichtOnderwerp: Re: geen foto's te zien   geen foto's te zien I_icon_minitimedi apr 23, 2013 4:22 pm

Sjefke schreef:
Geen last van gelukkig....

Dan moet ik het hier zoeken bij de instellingen....maar waar?????
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




geen foto's te zien Empty
BerichtOnderwerp: Re: geen foto's te zien   geen foto's te zien I_icon_minitimedi apr 23, 2013 4:43 pm

Harde refresh bij windows, maar bij mac?
Terug naar boven Ga naar beneden
elti

elti


Aantal berichten : 958
Registratiedatum : 28-12-11
Leeftijd : 76
Woonplaats : Alblasserwaard

geen foto's te zien Empty
BerichtOnderwerp: Re: geen foto's te zien   geen foto's te zien I_icon_minitimedi apr 23, 2013 5:17 pm

Sjefke schreef:
Harde refresh bij windows, maar bij mac?

Geen idee van! Maar ik kan overal foto's tevoorschijn toveren, ook bij de collega's. Niets aan de hand. Dus ik denk dat het ergens bij mijn instellingen bij dit forum moet liggen. Maar waar????????. Als ik opstart zie ik een fractie een foto en daarna niet meer. Ze zijn er dus wel, maar ze willen niet hebben dat ik ze zie!!!!! Zou die on-off lamp er iets mee te maken hebben? lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




geen foto's te zien Empty
BerichtOnderwerp: Re: geen foto's te zien   geen foto's te zien I_icon_minitimedi apr 23, 2013 7:44 pm

Heb ik ook, echter na een paar seconden verschijnen ze weer. Zit echt hier in het forum. Op andere fotofora heb ik dat niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




geen foto's te zien Empty
BerichtOnderwerp: Re: geen foto's te zien   geen foto's te zien I_icon_minitimedi apr 23, 2013 9:54 pm

Heel gek maar bij dit onderwerp waar ik nu dus zit te schrijven en te kijken zie ik dus ook geen foto`s Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




geen foto's te zien Empty
BerichtOnderwerp: Re: geen foto's te zien   geen foto's te zien I_icon_minitimedi apr 23, 2013 10:32 pm

Is mij ook al overkomen, beste Elti... Meer nog, ik heb eens een post geopend waarop de foto's afwezig bleven. Maar, als ik op 'edit' klikte, waren ze zichtbaar. Oké, denk je dan, 't zal een tijdelijk probleem geweest zijn. Maar, eenmaal uit 'edit', bleven ze onzichtbaar. In 'edit' waren ze nochtans zichtbaar. Uit 'edit' bleven ze onzichtbaar. Zo hielden ze het een paar uur vol. Tot ze plots verschenen in mijn normale post. Wat ik allemaal meemaak hier en op andere fora, is soms té gek voor woorden... Maar, stam uit de pre-digitale tijd... Weet niets van computers af... Dus zal het wel aan mij liggen, denk ik dan...
Terug naar boven Ga naar beneden
elti

elti


Aantal berichten : 958
Registratiedatum : 28-12-11
Leeftijd : 76
Woonplaats : Alblasserwaard

geen foto's te zien Empty
BerichtOnderwerp: Re: geen foto's te zien   geen foto's te zien I_icon_minitimewo apr 24, 2013 12:43 am

Hallo mede Fotocorner collegae,

Alleen hartelijk dank voor jullie reactie. Ik kwam net thuis en alles werkt weer. Dus ben ik weer onlne.

groet

Terug naar boven Ga naar beneden
elti

elti


Aantal berichten : 958
Registratiedatum : 28-12-11
Leeftijd : 76
Woonplaats : Alblasserwaard

geen foto's te zien Empty
BerichtOnderwerp: Re: geen foto's te zien   geen foto's te zien I_icon_minitimewo apr 24, 2013 12:46 am

Helaas, te vroeg gejuicht!! Evil or Very Mad Een keer ging het dus goed en toen.....'fotostilte'!!
Misschien toch ergens op het forum?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




geen foto's te zien Empty
BerichtOnderwerp: Re: geen foto's te zien   geen foto's te zien I_icon_minitimewo apr 24, 2013 1:01 am

Is wel erg lasig als het blijft duren... Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




geen foto's te zien Empty
BerichtOnderwerp: Re: geen foto's te zien   geen foto's te zien I_icon_minitimewo apr 24, 2013 4:26 am

Heb juist hetzelfde meegemaakt als jij, beste Elti. Vannacht voor de tweede maal. Ik durf erom te wedden dat je, als je op je oorspronkelijke bericht 'edit' aanklikt, daarop je foto's wél te zien krijgt. Dat is althans bij mij het geval... Rolling Eyes

Trouwens, het zijn niet alleen je foto's die je niet te zien krijgt, maar ook de smileys op deeze site. Ook onzichtbaar... Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
elti

elti


Aantal berichten : 958
Registratiedatum : 28-12-11
Leeftijd : 76
Woonplaats : Alblasserwaard

geen foto's te zien Empty
BerichtOnderwerp: Re: geen foto's te zien   geen foto's te zien I_icon_minitimewo apr 24, 2013 8:37 am

Dat zou ik graag willen doen, maar waar zit die knop 'edit'?
Terug naar boven Ga naar beneden
elti

elti


Aantal berichten : 958
Registratiedatum : 28-12-11
Leeftijd : 76
Woonplaats : Alblasserwaard

geen foto's te zien Empty
BerichtOnderwerp: Re: geen foto's te zien   geen foto's te zien I_icon_minitimewo apr 24, 2013 9:22 am

elti schreef:
Dat zou ik graag willen doen, maar waar zit die knop 'edit'?

Zojuist weer even online gegaan en nog steeds hetzelfde probleem. Na zo'n 1,5 minuut verschijnt achter 'Berichten' een vakje met een nauw vraagteken en dan verschijnen de foto's. Ga ik vervolgens bijv. naar index om een ander topic te bekijken, dan begint het weer opnieuw, dus weer 1,5 minuut wachten etc. Ik heb dit probleem alleen bij dit forum. Is dit herkenbaar en belangrijker wie weet de oplossing. Het lijkt wel of de site 'niet doorlaadt'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




geen foto's te zien Empty
BerichtOnderwerp: Re: geen foto's te zien   geen foto's te zien I_icon_minitimewo apr 24, 2013 10:39 pm

elti schreef:
Dat zou ik graag willen doen, maar waar zit die knop 'edit'?

Op je eigen posts staat de knop 'edit' naast de knop 'quote', rechts bovenaan. afro
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




geen foto's te zien Empty
BerichtOnderwerp: Re: geen foto's te zien   geen foto's te zien I_icon_minitimewo apr 24, 2013 10:43 pm

elti schreef:
elti schreef:
Dat zou ik graag willen doen, maar waar zit die knop 'edit'?

Zojuist weer even online gegaan en nog steeds hetzelfde probleem. Na zo'n 1,5 minuut verschijnt achter 'Berichten' een vakje met een nauw vraagteken en dan verschijnen de foto's. Ga ik vervolgens bijv. naar index om een ander topic te bekijken, dan begint het weer opnieuw, dus weer 1,5 minuut wachten etc. Ik heb dit probleem alleen bij dit forum. Is dit herkenbaar en belangrijker wie weet de oplossing. Het lijkt wel of de site 'niet doorlaadt'.

Dat wilde ik net zeggen: het is vooral een questie van wachten. Bovendien kan je dit forum zo vaak openen als je wil, dus open ik het aantal keer ev vermijdt dat ik altijd moet wachten, als ik van topic wissel. Je moet een beetje creatief zijn en zoeken naar de oplossing. Bijna altijd vind je er wel Ă©Ă©n of andere... Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
elti

elti


Aantal berichten : 958
Registratiedatum : 28-12-11
Leeftijd : 76
Woonplaats : Alblasserwaard

geen foto's te zien Empty
BerichtOnderwerp: Re: geen foto's te zien   geen foto's te zien I_icon_minitimewo apr 24, 2013 11:13 pm

DirkG schreef:
elti schreef:
elti schreef:
Dat zou ik graag willen doen, maar waar zit die knop 'edit'?

Zojuist weer even online gegaan en nog steeds hetzelfde probleem. Na zo'n 1,5 minuut verschijnt achter 'Berichten' een vakje met een nauw vraagteken en dan verschijnen de foto's. Ga ik vervolgens bijv. naar index om een ander topic te bekijken, dan begint het weer opnieuw, dus weer 1,5 minuut wachten etc. Ik heb dit probleem alleen bij dit forum. Is dit herkenbaar en belangrijker wie weet de oplossing. Het lijkt wel of de site 'niet doorlaadt'.

Dat wilde ik net zeggen: het is vooral een questie van wachten. Bovendien kan je dit forum zo vaak openen als je wil, dus open ik het aantal keer ev vermijdt dat ik altijd moet wachten, als ik van topic wissel. Je moet een beetje creatief zijn en zoeken naar de oplossing. Bijna altijd vind je er wel Ă©Ă©n of andere... Shocked

Ja, dat begrijp ik en ik heb ook wel het e.e.a. ontdekt, maar ik neem toch aan dat dit niet de bedoeling is van het forum. Zeker niet als het altijd goed heeft gewerkt. Maar ik neem aan dat de beheerder hier wel mee aan de slag gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raym
Admin
Raym


Aantal berichten : 2978
Registratiedatum : 17-12-11
Leeftijd : 56
Woonplaats : Zoetermeer

geen foto's te zien Empty
BerichtOnderwerp: Re: geen foto's te zien   geen foto's te zien I_icon_minitimewo apr 24, 2013 11:19 pm

heeft gewoon te maken waar de fotos gehost worden leen.Die ligt er dan even uit.Tenminste daar ga ik even vanuit...Je zou eens moeten kijken om welke host t gaat:fliqt of een ander...Is helaas inderdaad niet heel erg stabiel nee
Terug naar boven Ga naar beneden
http://raymsfotosite.nl/
Gast
Gast




geen foto's te zien Empty
BerichtOnderwerp: Re: geen foto's te zien   geen foto's te zien I_icon_minitimedo apr 25, 2013 2:49 am

Raym schreef:
heeft gewoon te maken waar de fotos gehost worden leen.Die ligt er dan even uit.Tenminste daar ga ik even vanuit...Je zou eens moeten kijken om welke host t gaat:fliqt of een ander...Is helaas inderdaad niet heel erg stabiel nee

Deze uitleg kan een beetje voorbarig zijn, beste Raymond. Want, soms heb ik last van en soms ook niet. En ik heb maar 1 host: Photobucket, waar ik al mijn foto's upload en nadien gebruik waar nodig (blog, aqua-fora of dit forum). Rolling Eyes

Maar, voor mij persoonlijk is het geen probleem. Ik werk wel rond het probleem. lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
elti

elti


Aantal berichten : 958
Registratiedatum : 28-12-11
Leeftijd : 76
Woonplaats : Alblasserwaard

geen foto's te zien Empty
BerichtOnderwerp: Re: geen foto's te zien   geen foto's te zien I_icon_minitimedo apr 25, 2013 8:31 am

Raym schreef:
heeft gewoon te maken waar de fotos gehost worden leen.Die ligt er dan even uit.Tenminste daar ga ik even vanuit...Je zou eens moeten kijken om welke host t gaat:fliqt of een ander...Is helaas inderdaad niet heel erg stabiel nee

Oke, bedankt Raymond, we wachten het wel even af. Die host zegt mij niets, maar ik neem aan dat dat de host is waar het forum mee werkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




geen foto's te zien Empty
BerichtOnderwerp: Re: geen foto's te zien   geen foto's te zien I_icon_minitimedo apr 25, 2013 9:06 am

Ik moet met die karige 8 a 9 mb verbinding die ik heb ongeveer 20 seconden wachten, alvorens hij ze laat zien op de site. Staat er een heel grote serie, dan is het iets langer. Verder merk ik geen problemen op, op deze site...
Terug naar boven Ga naar beneden
elti

elti


Aantal berichten : 958
Registratiedatum : 28-12-11
Leeftijd : 76
Woonplaats : Alblasserwaard

geen foto's te zien Empty
BerichtOnderwerp: Re: geen foto's te zien   geen foto's te zien I_icon_minitimedo apr 25, 2013 9:18 am

Sjefke schreef:
Ik moet met die karige 8 a 9 mb verbinding die ik heb ongeveer 20 seconden wachten, alvorens hij ze laat zien op de site. Staat er een heel grote serie, dan is het iets langer. Verder merk ik geen problemen op, op deze site...

Dan heb ik toch een iets ander probleem. Als ik de site open, worden er geen foto's getoond. Na ongeveer 1,5 minuut komt er naast 'Berichten' een vakje met een vraagteken en de beelden. Als ik op dat vakje klik verandert de vraagteken in inloggen en wordt er links het vakje waar je naam met foto etc. staat veranderd in een vakje 'Inloggen'. Als ik ook maar iets wijzig, begint de procedure opnieuw. Dus geen foto's meer. Zo ben ik dus per foto ongeveer 2 minuten bezig. Het is dus bij mij niet alleen een kwestie van iets langer duren, maar van een storing. Dit probleem heb ik overigens op andere fora niet, dus zoals gezegd gooi ik die Mac nog maar even niet uit het raam!
Verder zie ik bij een van jouw foto's dat het teken links van de foto dat aangeeft wat de status is, nadat ik 'm heb bekeken, niet verandert. Een detail maar wie weet. Raymond heeft aangegeven dat het wellicht aan een host ligt en dan ga ik er van uit dat 'mijn probleem' wel een keer wordt verholpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




geen foto's te zien Empty
BerichtOnderwerp: Re: geen foto's te zien   geen foto's te zien I_icon_minitimedo apr 25, 2013 9:29 am

Knap waardeloos allemaal zeg.

Firefox
Refresh: Command+R
Hard refresh:

Command+Shift+R
Safari
Refresh: Command+R
Clear the cache: Command + Option + E

Probeer het eens...
Terug naar boven Ga naar beneden
elti

elti


Aantal berichten : 958
Registratiedatum : 28-12-11
Leeftijd : 76
Woonplaats : Alblasserwaard

geen foto's te zien Empty
BerichtOnderwerp: Re: geen foto's te zien   geen foto's te zien I_icon_minitimedo apr 25, 2013 9:54 am

Sjefke schreef:
Knap waardeloos allemaal zeg.

Firefox
Refresh: Command+R
Hard refresh:

Command+Shift+R
Safari
Refresh: Command+R
Clear the cache: Command + Option + E

Probeer het eens...


Bedankt Peter,

Op safari werkt dat via Finder en dat heb ik al gedaan zonder resultaat. De machine is ook niet langzamer of zoiets. Intern zit er 16Giga in en volgens de kenners moet dat genoeg zijn. Omdat ik alleen bij deze site het probleem heb, vrees ik dat dit bij de site het forum ligt. We wachten maar op betere tijden en tot zover maar minder op het forum gaan.


groet

Leen

Dat is natuurlijk niet de bedoeling..minder op het forum gaan. Heb je ook een redelijk snelle verbinding Leen? Ik moet je nageven dat het forum wat traag is,dat zal ik in ieder geval aankaarten en kijken wat daaruit komt,jij moet veel te lang wachten.. Ik bedoelde met host waar je je foto`s post: Fliqr,Photobucker dat soort dingen...Bij een serie van bijvoorbeeld 7 foto`s is het natuurlijk wel al snel 2 mb wat ie "ff"in moet laden. Heb je dit probleem al langer,of is het van de laatste dagen? Ik zal doen wat er in mijn mogelijkheden ligt leen...even geduld nog alsjeblieft.. O ja: het is alleen met een post met foto`s?...laad deze pagina waar we praten wel snel? of ook niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Raym
Admin
Raym


Aantal berichten : 2978
Registratiedatum : 17-12-11
Leeftijd : 56
Woonplaats : Zoetermeer

geen foto's te zien Empty
BerichtOnderwerp: Re: geen foto's te zien   geen foto's te zien I_icon_minitimedo apr 25, 2013 12:10 pm

ik heb wat aangepast,is er enig verschil leen? Bij mij lijkt hij nml een stuk sneller nu....

edit: ik vind m toch nog steeds traag:(
Terug naar boven Ga naar beneden
http://raymsfotosite.nl/
Gesponsorde inhoud





geen foto's te zien Empty
BerichtOnderwerp: Re: geen foto's te zien   geen foto's te zien I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
geen foto's te zien
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Geen wolk voor de zon
» Nu eens geen Hdr
» zie geen beelden
» wel geen macro
» weet geen namen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fotocorner Fotoforum :: Foto's / pictures :: Overige / Other pictures-
Ga naar: