Fotocorner Fotoforum
Welkom op Fotocorner Fotoforum! Wij zijn een klein, maar gezellig fotoforum. Als je je aanmeld, vul dan even je profiel in, dan weten we wie ons forum komt versterken. Gasten zien niet alle onderdelen van het forum en zien ook reclame op het forum, evenals inactieve leden, actieve leden zien dit niet. Inactieve leden worden overigens na 3 maanden automatisch verwijderd door het systeem. Veel plezier op het forum!
Fotocorner Fotoforum
Welkom op Fotocorner Fotoforum! Wij zijn een klein, maar gezellig fotoforum. Als je je aanmeld, vul dan even je profiel in, dan weten we wie ons forum komt versterken. Gasten zien niet alle onderdelen van het forum en zien ook reclame op het forum, evenals inactieve leden, actieve leden zien dit niet. Inactieve leden worden overigens na 3 maanden automatisch verwijderd door het systeem. Veel plezier op het forum!
Fotocorner Fotoforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fotocorner Fotoforum

Ons gezellige fotoforum. Post hier de foto`s die je gemaakt hebt en vraag wat anderen ervan vinden.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» van de zelfde plant
Nu eens geen Hdr I_icon_minitimedi okt 02, 2018 2:29 pm van jurgenl

» plant bespoten met water en macro gertokken
Nu eens geen Hdr I_icon_minitimedi okt 02, 2018 2:27 pm van jurgenl

» een paarden kop
Nu eens geen Hdr I_icon_minitimezo mei 27, 2018 1:37 pm van jurgenl

» koeien in de wei
Nu eens geen Hdr I_icon_minitimezo mei 27, 2018 1:36 pm van jurgenl

» Mijn laatste foto hier.
Nu eens geen Hdr I_icon_minitimewo jan 10, 2018 3:24 pm van Raym

» De zeearend
Nu eens geen Hdr I_icon_minitimema jul 03, 2017 9:11 pm van peterdehaan

» Pietersheim
Nu eens geen Hdr I_icon_minitimedi jun 27, 2017 11:19 pm van Andre

» Rups.
Nu eens geen Hdr I_icon_minitimedi jun 27, 2017 11:17 pm van Andre

» Schedel van de brilbeer.
Nu eens geen Hdr I_icon_minitimewo nov 09, 2016 6:44 pm van Jose

» Brug in Vroenhoven (B)
Nu eens geen Hdr I_icon_minitimezo okt 30, 2016 6:08 pm van Jose

» Hertjes in het zwarte woud.
Nu eens geen Hdr I_icon_minitimezo okt 30, 2016 6:03 pm van Jose

» Onze jerom
Nu eens geen Hdr I_icon_minitimewo okt 19, 2016 8:00 pm van Jos

» Gouvernement van Maastricht
Nu eens geen Hdr I_icon_minitimewo okt 19, 2016 6:29 pm van Jose

» Metone grandiose.
Nu eens geen Hdr I_icon_minitimewo okt 19, 2016 6:27 pm van Jose

» Elfia InArcen
Nu eens geen Hdr I_icon_minitimeza okt 15, 2016 2:58 pm van Jose

» Apostelhoeve maastricht
Nu eens geen Hdr I_icon_minitimema okt 10, 2016 3:06 pm van Jose

» Model Nina
Nu eens geen Hdr I_icon_minitimezo okt 09, 2016 2:49 pm van Raym

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender
Meest actieve berichtenplaatsers van deze maand
Geen gebruiker
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Social bookmarking
Social bookmarking reddit      

Maak een bladwijzer en deel het adres van Fotocorner Fotoforum op uw social bookmarking website
Meest bekeken onderwerpen
Kievit
Regels van Het forum
Roze Roos
Paardenworst speciaal
Swamp Hotel
Camp Astrid
Panorama paard van Marken
Muskuseend pulletjes
Foto van een Trap
EK Mountainbiken/ EC Mountainbike
Trefwoorden
2012 2014 2011 2013 2016 2015 hart
Statistieken
We hebben 83 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is RJ

Alle gebruikers hebben in totaal 21741 berichten geplaatst in 3798 onderwerpen

 

 Nu eens geen Hdr

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Nu eens geen Hdr Empty
BerichtOnderwerp: Nu eens geen Hdr   Nu eens geen Hdr I_icon_minitimedo aug 22, 2013 11:31 am

Wel om halfzes op en hup fietsen de polder in, erg mooi met die grondmist...Nu eens geen Hdr IMG_6876_zps9c1f250f
Terug naar boven Ga naar beneden
elti

elti


Aantal berichten : 958
Registratiedatum : 28-12-11
Leeftijd : 76
Woonplaats : Alblasserwaard

Nu eens geen Hdr Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nu eens geen Hdr   Nu eens geen Hdr I_icon_minitimedo aug 22, 2013 11:35 am

Pracht beeld Peter! Vroeg op, maar dan heb je ook wat! Wel iets aan de kleur gedaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nu eens geen Hdr Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nu eens geen Hdr   Nu eens geen Hdr I_icon_minitimedo aug 22, 2013 11:36 am

Ja het origineel komt er dicht in de buurt, maar ik kon het niet laten om die een vleugje uit de pot van photoshop mee te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
elti

elti


Aantal berichten : 958
Registratiedatum : 28-12-11
Leeftijd : 76
Woonplaats : Alblasserwaard

Nu eens geen Hdr Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nu eens geen Hdr   Nu eens geen Hdr I_icon_minitimedo aug 22, 2013 11:45 am

Had ik al zo'n oranje-rood vermoeden van! Vindt trouwens dat rijtje koeien achter die 8 ook wel een leuk detail. Al gedacht om een 'pano' van te maken?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nu eens geen Hdr Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nu eens geen Hdr   Nu eens geen Hdr I_icon_minitimedo aug 22, 2013 11:48 am

Zou kunnen ja, zal er eens naar kijken want heb er nog veel meer. Zal even een foto hieronder uploaden in de ongeshopte tint dan kan je zien dat er niet echt veel aangepast is....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nu eens geen Hdr Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nu eens geen Hdr   Nu eens geen Hdr I_icon_minitimedo aug 22, 2013 11:51 am

Waarom vliegen er vroeg in de morgen krankzinnig veel vliegtuigen, strepen trekkende voor de zon langs? Is dat om de fotograaf te pesten? Er zijn mensen die vinden die strepen mooi, maar ik zelf ben er niet kapot van.Nu eens geen Hdr IMG_6872_zps519c5aff
Terug naar boven Ga naar beneden
elti

elti


Aantal berichten : 958
Registratiedatum : 28-12-11
Leeftijd : 76
Woonplaats : Alblasserwaard

Nu eens geen Hdr Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nu eens geen Hdr   Nu eens geen Hdr I_icon_minitimedo aug 22, 2013 11:55 am

Ja, schitterende plaat Peter! Tegen het licht in toch mooi detail. En die strepen ..... met dank aan de piloot komt in ieder geval je website mooi in beeld!Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nu eens geen Hdr Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nu eens geen Hdr   Nu eens geen Hdr I_icon_minitimedo aug 22, 2013 12:26 pm

1#...
Op zich, een mooi sfeervol moment…
De kleur vind ik minder mooi, iets te…

2#...
Sfeervol, en de kleur doet het hier goed…


Laatst aangepast door M@rius op do aug 22, 2013 1:04 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nu eens geen Hdr Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nu eens geen Hdr   Nu eens geen Hdr I_icon_minitimedo aug 22, 2013 12:44 pm

Heb zo'n flauw vermoeden dat die piloten het enkel doen om mij te pesten. Nergens zie je ze in de lucht, enkel daar waar ik wil fotograferen.
Terug naar boven Ga naar beneden
elti

elti


Aantal berichten : 958
Registratiedatum : 28-12-11
Leeftijd : 76
Woonplaats : Alblasserwaard

Nu eens geen Hdr Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nu eens geen Hdr   Nu eens geen Hdr I_icon_minitimedo aug 22, 2013 12:47 pm

Krimpenerwaard - Zestienhoven? - Aanvliegroute Schiphol? Ook 's ochtends vroeg?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nu eens geen Hdr Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nu eens geen Hdr   Nu eens geen Hdr I_icon_minitimedo aug 22, 2013 1:12 pm

Ja maar precies voor de zon, of zien die piloten anders geen bal?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nu eens geen Hdr Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nu eens geen Hdr   Nu eens geen Hdr I_icon_minitimedo aug 22, 2013 1:33 pm

mooi Peter.. ik vind van de eerste foto vooral ook de compositie mooi.. met veel lucht en lage horizon.. 
waarschijnlijk had je die extra kleuring niet nodig. Het geeft wel een onwerkelijk effect en daar houd ik van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nu eens geen Hdr Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nu eens geen Hdr   Nu eens geen Hdr I_icon_minitimedo aug 22, 2013 1:46 pm

Ik ben net als jij een kleurrijk mens en dan zie je de wereld ook gaarne in net wat optimistischer kleuren
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nu eens geen Hdr Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nu eens geen Hdr   Nu eens geen Hdr I_icon_minitimedo aug 22, 2013 9:38 pm

Sjefke schreef:
Heb zo'n flauw vermoeden dat die piloten het enkel doen om mij te pesten. Nergens zie je ze in de lucht, enkel daar waar ik wil fotograferen.
Zou jij eens in Vlaanderen moeten leven, beste Peter... Nu eens geen Hdr 960125323
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nu eens geen Hdr Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nu eens geen Hdr   Nu eens geen Hdr I_icon_minitimedo aug 22, 2013 9:41 pm

Sjefke schreef:
Ja het origineel komt er dicht in de buurt, maar ik kon het niet laten om die een vleugje uit de pot van photoshop mee te geven.
Ik doe dat met m'n schuifje 'schaduwen' eens open te trekken.  Zonder veel om het origineel te geven, overigens... afro
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nu eens geen Hdr Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nu eens geen Hdr   Nu eens geen Hdr I_icon_minitimedo aug 22, 2013 10:11 pm

eigenlijk is het in de meeste programs mogelijk een beetje extra gas te geven, ik vind dat wel mooi...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nu eens geen Hdr Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nu eens geen Hdr   Nu eens geen Hdr I_icon_minitimedo aug 22, 2013 10:40 pm

Sjefke schreef:
eigenlijk is het in de meeste programs mogelijk een beetje extra gas te geven, ik vind dat wel mooi...
Ja, mooi is het zéker!!! Nu eens geen Hdr 631737971 Nu eens geen Hdr 631737971 Nu eens geen Hdr 631737971 

Bij Picasa is die mogelijkheid niet aanwezig.  Tenzij je 'saturatie' bedoelt.  Maar dat kan niet bij elke foto.  Bij sommige werkt het en bij anderen worden de kleuren niet echt.  Dan doorzie je dat meteen.  Daarom, niet opgenomen in bandwerk.  Ik werk zoals vroeger: contrasten, licht en schaduw... afro
Terug naar boven Ga naar beneden
Raym
Admin
Raym


Aantal berichten : 2978
Registratiedatum : 17-12-11
Leeftijd : 55
Woonplaats : Zoetermeer

Nu eens geen Hdr Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nu eens geen Hdr   Nu eens geen Hdr I_icon_minitimedi aug 27, 2013 1:16 pm

prachtig,vooral die 2e.vliegtuigstrepen vind ik nooit zo erg
Terug naar boven Ga naar beneden
http://raymsfotosite.nl/
Gesponsorde inhoud





Nu eens geen Hdr Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nu eens geen Hdr   Nu eens geen Hdr I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nu eens geen Hdr
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» wel geen macro
» zie geen beelden
» Nog eens Vlissingen.
» weet geen namen
» Geen wolk voor de zon

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fotocorner Fotoforum :: Foto's / pictures :: Landschappen / Landscapes-
Ga naar: