Fotocorner Fotoforum
Welkom op Fotocorner Fotoforum! Wij zijn een klein, maar gezellig fotoforum. Als je je aanmeld, vul dan even je profiel in, dan weten we wie ons forum komt versterken. Gasten zien niet alle onderdelen van het forum en zien ook reclame op het forum, evenals inactieve leden, actieve leden zien dit niet. Inactieve leden worden overigens na 3 maanden automatisch verwijderd door het systeem. Veel plezier op het forum!
Fotocorner Fotoforum
Welkom op Fotocorner Fotoforum! Wij zijn een klein, maar gezellig fotoforum. Als je je aanmeld, vul dan even je profiel in, dan weten we wie ons forum komt versterken. Gasten zien niet alle onderdelen van het forum en zien ook reclame op het forum, evenals inactieve leden, actieve leden zien dit niet. Inactieve leden worden overigens na 3 maanden automatisch verwijderd door het systeem. Veel plezier op het forum!
Fotocorner Fotoforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fotocorner Fotoforum

Ons gezellige fotoforum. Post hier de foto`s die je gemaakt hebt en vraag wat anderen ervan vinden.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» van de zelfde plant
Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE I_icon_minitimedi okt 02, 2018 2:29 pm van jurgenl

» plant bespoten met water en macro gertokken
Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE I_icon_minitimedi okt 02, 2018 2:27 pm van jurgenl

» een paarden kop
Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE I_icon_minitimezo mei 27, 2018 1:37 pm van jurgenl

» koeien in de wei
Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE I_icon_minitimezo mei 27, 2018 1:36 pm van jurgenl

» Mijn laatste foto hier.
Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE I_icon_minitimewo jan 10, 2018 3:24 pm van Raym

» De zeearend
Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE I_icon_minitimema jul 03, 2017 9:11 pm van peterdehaan

» Pietersheim
Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE I_icon_minitimedi jun 27, 2017 11:19 pm van Andre

» Rups.
Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE I_icon_minitimedi jun 27, 2017 11:17 pm van Andre

» Schedel van de brilbeer.
Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE I_icon_minitimewo nov 09, 2016 6:44 pm van Jose

» Brug in Vroenhoven (B)
Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE I_icon_minitimezo okt 30, 2016 6:08 pm van Jose

» Hertjes in het zwarte woud.
Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE I_icon_minitimezo okt 30, 2016 6:03 pm van Jose

» Onze jerom
Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE I_icon_minitimewo okt 19, 2016 8:00 pm van Jos

» Gouvernement van Maastricht
Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE I_icon_minitimewo okt 19, 2016 6:29 pm van Jose

» Metone grandiose.
Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE I_icon_minitimewo okt 19, 2016 6:27 pm van Jose

» Elfia InArcen
Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE I_icon_minitimeza okt 15, 2016 2:58 pm van Jose

» Apostelhoeve maastricht
Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE I_icon_minitimema okt 10, 2016 3:06 pm van Jose

» Model Nina
Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE I_icon_minitimezo okt 09, 2016 2:49 pm van Raym

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender
Meest actieve berichtenplaatsers van deze maand
Geen gebruiker
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Social bookmarking
Social bookmarking reddit      

Maak een bladwijzer en deel het adres van Fotocorner Fotoforum op uw social bookmarking website
Meest bekeken onderwerpen
Kievit
Regels van Het forum
Roze Roos
Paardenworst speciaal
Swamp Hotel
Camp Astrid
Panorama paard van Marken
Muskuseend pulletjes
Foto van een Trap
EK Mountainbiken/ EC Mountainbike
Trefwoorden
2013 2011 2014 2012 2015 2016 hart
Statistieken
We hebben 83 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is RJ

Alle gebruikers hebben in totaal 21741 berichten geplaatst in 3798 onderwerpen

 

 Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE

Ga naar beneden 
+4
rob1950
Jose
e-meeuw
Raym
8 plaatsers
AuteurBericht
Raym
Admin
Raym


Aantal berichten : 2978
Registratiedatum : 17-12-11
Leeftijd : 56
Woonplaats : Zoetermeer

Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE Empty
BerichtOnderwerp: Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE   Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE I_icon_minitimezo aug 02, 2015 8:26 pm

Langste zijde moet 1000 pixels zijn! deze maand mag je nog een foto uit het archief insturen, daarna niet meer!


We starten weer met "beste foto van de maand" , maar wel met een iets andere opzet!

- Eerste startdatum: 8 Augustus 2015 .
- Eerste inzendingen: De winnaar van Juli  bepaald wat het volgende onderwerp is! In principe is de regel nieuwe foto`s, en niet uit archief!
 (vergeet de winnaar dat te doen, het nieuwe onderwerp te noemen, dan beslis ik wat het nieuwe onderwerp is!!) 
- Posten van je foto: 1000 pixels langste zijde! ( niet kleiner, niet groter!) om deze goed te kunnen beoordelen, en alle foto`s van gelijk formaat gepost worden. Zet bij je geposte foto de instellingen van je camera, en welke bewerkingen je gedaan hebt, dat helpt anderen weer.

- Het gaat om "je beste foto". Dus geen sensorvlekken, scheve horizon,overbelichting en dat soort dingen. Neem er je tijd voor, voordat je je foto post!
- Bij je stem aan het einde van de maand, moet een onderbouwing zitten! Zit deze er niet bij, geldt je stem niet! Dus zeg WAAROM je voor die foto stemt!
   Doe je best hiermee. Het hoeft niet een technisch verhaal te zijn, maar je mag ook je gevoel neerzetten. Probeer dit in een paar zinnen te doen,en niet in 3 woorden!
- Foto`s posten vanaf de 8e van de maand, tot en met de laatste dag van de maand. Daarna is er 1 week om te stemmen ( dus tot de 7e dag van de volgende    maand!
- Er kan maar 1 winnaar zijn, aangezien er maar 1 iemand kan beslissen wat het volgende onderwerp is! Indien nodig beslis ik wie de winnaar is, a.d.h.v de kwaliteit van de foto`s die de meeste stemmen hebben gekregen!

Ik wil het niveau hoger zien te krijgen in dit topic. Ik zal zelf ook kritisch reageren op andere foto`s die gepost worden, als daar dingen beter kunnen, en dat mogen anderen ook doen. Wel altijd met respect voor de maker. Dit zijn de regels, en in overleg, kunnen die aangepast worden, als dingen niet werken, of op een andere manier beter werken.  Je mag je foto gedurende de maand vervangen en je mag zoals altijd maar 1 foto posten per maand.
De Prijs: Eer!


Reageren pas op de foto`s na de lopende maand!

Veel plezier,en als ik wat vergeten ben, zal ik dit z.s.m aanvullen


Beste Leden, het nieuwe thema is VAKANTIE!!!!!


Laatst aangepast door Raym op ma aug 10, 2015 5:01 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://raymsfotosite.nl/
e-meeuw

e-meeuw


Aantal berichten : 1984
Registratiedatum : 13-11-13
Leeftijd : 51
Woonplaats : Putten

Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE   Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE I_icon_minitimezo aug 09, 2015 12:52 pm

Kasteel Eerde bij de brug.
F/13
1/60 sec
ISO-100
16 mm

Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE 20397358586_82a57e9514_c
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rvanstormbroek.weebly.com/
Jose

Jose


Aantal berichten : 747
Registratiedatum : 11-01-14

Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE   Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE I_icon_minitimema aug 10, 2015 4:00 pm

Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE B81r91
Deze vakantie een rondje Avifauna gedaan. deze gans genoot duidelijk van zijn vakantie.
43mm
f 6.3
iso 100
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Josefotografie.sendasmile.com/
rob1950

rob1950


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 18-12-11
Leeftijd : 73
Woonplaats : gieten

Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE Empty
BerichtOnderwerp: vakantie kroatie....vrsar   Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE I_icon_minitimema aug 10, 2015 9:02 pm

Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE Voor-raym-site_zpsx2z2zyyq


vakantie foto genomen in het plaatsje vrsar wat in kroatie ligt(istrie).

het is een hdr 5 foto,s genomen met verschillende belichtingen uiteraard.

iso 100 f22 de sluitertijden weet ik zo niet meer hij is tegen de avond genomen zodat je een mooi licht hebt niet dat felle van overdag.

wij gaan hier ieder jaar heen met onze camper hebben daar een plaatsje aan zee we zijn er helemaal aan verknocht.

oh ja deze foto heb ik thuis aan de muur achter plexiglas in a3 formaat
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronald Jan

Ronald Jan


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 22-02-13
Leeftijd : 75
Woonplaats : Beverwijk

Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE   Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE I_icon_minitimedi aug 11, 2015 10:38 am

Tijdens het surfen in de vakantie.

 photo _DSC6976.jpg
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE   Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE I_icon_minitimeza aug 15, 2015 3:21 pm

[url=Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE 33zfa83


Auto gehuurd en op pad gegaan naar Cabo San Vicente Algarve Portugal


Laatst aangepast door patrick op vr aug 28, 2015 9:17 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjoerdtje

Sjoerdtje


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 11-07-14
Leeftijd : 72
Woonplaats : Soest

Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE   Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE I_icon_minitimewo aug 19, 2015 9:21 am

Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE DSC02706

Foto is gemaakt tijdens een dagje fotograferen bij de Hatertse en Overasseltse vennen. 
2 watersnuffels. 

ISO 100, 180 mm, 5.6, 1/400

Wat kleine aanpassingen in Lightroom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raym
Admin
Raym


Aantal berichten : 2978
Registratiedatum : 17-12-11
Leeftijd : 56
Woonplaats : Zoetermeer

Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE   Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE I_icon_minitimevr aug 21, 2015 5:31 pm

Beste mensen, willen jullie je foto aanpassen naar 1000 pixels langste zijde!! Dit is een regel, en ik hou me daar graag aan. Foto`s die kleiner zijn zal ik eind van de maand uitsluiten van de wedstrijd. dankjewel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://raymsfotosite.nl/
Bianske

Bianske


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 16-08-15
Leeftijd : 67
Woonplaats : Tollebeel

Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE   Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE I_icon_minitimedi aug 25, 2015 9:44 am

Dit voor mij Italië zoals het moet zijn. Het land waar mijn vader geboren en opgegroeid is en dat een speciaal plekje in mijn hart heeft.

Dit is een tafereeltje zoals ik die in Imperia (bij Genua) tegenkwam.

Imperia



f.5.6
Iso 800
1/4000sec.
97mm

Geen bewerkingen toegepast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjoerdtje

Sjoerdtje


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 11-07-14
Leeftijd : 72
Woonplaats : Soest

Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE   Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE I_icon_minitimevr sep 04, 2015 3:01 pm

Mijn stem gaat naar de foto van Rene. 
Mooi belicht, symmetrische foto. De lucht is ook erg mooi. 
Scherp van begin tot eind en de details zijn prachtig zichtbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronald Jan

Ronald Jan


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 22-02-13
Leeftijd : 75
Woonplaats : Beverwijk

Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE   Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE I_icon_minitimevr sep 04, 2015 4:20 pm

Mijn stem gaat naar Bianske , omdat ik de kleuren mooi vind en er is een hoop te zien en je ziet ook dat het in het buiteland gemaakt is en het geeft echt het vakantie gevoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raym
Admin
Raym


Aantal berichten : 2978
Registratiedatum : 17-12-11
Leeftijd : 56
Woonplaats : Zoetermeer

Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE   Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE I_icon_minitimevr sep 04, 2015 8:27 pm

Ik ga ook voor de foto van Bianske. Sfeervol,lekker zomers. heb wel het idee dat hij een tikje scherper kan


Laatst aangepast door Raym op zo sep 06, 2015 11:29 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://raymsfotosite.nl/
rob1950

rob1950


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 18-12-11
Leeftijd : 73
Woonplaats : gieten

Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE   Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE I_icon_minitimeza sep 05, 2015 8:44 am

mijn stem gaat naar patrick ,alhoewel de foto niet heel spannend is maar toch wel mooi genomen.
toch zijn er foto,s bij die weinig of niets met vakantie te maken hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjoerdtje

Sjoerdtje


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 11-07-14
Leeftijd : 72
Woonplaats : Soest

Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE   Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE I_icon_minitimeza sep 05, 2015 11:57 am

Als je in die maand nou niet met vakantie geweest bent......
Terug naar boven Ga naar beneden
Raym
Admin
Raym


Aantal berichten : 2978
Registratiedatum : 17-12-11
Leeftijd : 56
Woonplaats : Zoetermeer

Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE   Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE I_icon_minitimeza sep 05, 2015 12:34 pm

rob1950 schreef:
mijn stem gaat naar patrick ,alhoewel de foto niet heel spannend is maar toch wel mooi genomen.
toch zijn er foto,s bij die weinig of niets met vakantie te maken hebben.
Ben ik het ook wel een beetje mee eens, met het vakantie-verhaal dan. Zie volgende maand dan mogen de foto`s ook uit het archief komen.
Misschien is een idee voor thema`s: donker,licht,water dat soort thema`s makkelijker. Dus iets ruimer kiezen.
Ik heb zelf nml geen foto ingestuurd omdat ik geen vakantiefoto had van die maand. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat we mensen tegen gaan houden.
De regel van 1000 pixels zal ik ook 100% gaan laten naleven trouwens!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://raymsfotosite.nl/
e-meeuw

e-meeuw


Aantal berichten : 1984
Registratiedatum : 13-11-13
Leeftijd : 51
Woonplaats : Putten

Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE   Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE I_icon_minitimeza sep 05, 2015 9:26 pm

Mijn stem is voor Rob , vind het straatje/steegje wel een mooie sfeer geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rvanstormbroek.weebly.com/
Jose

Jose


Aantal berichten : 747
Registratiedatum : 11-01-14

Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE   Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE I_icon_minitimezo sep 06, 2015 10:33 am

Mijn stem is voor de surfer van Ronald Jan omdat het mij best moeilijk lijkt om zo een opname te maken voor een goede uitsnede gekozen en deze foto geeft mij echt een vakantie gevoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Josefotografie.sendasmile.com/
Raym
Admin
Raym


Aantal berichten : 2978
Registratiedatum : 17-12-11
Leeftijd : 56
Woonplaats : Zoetermeer

Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE   Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE I_icon_minitimezo sep 06, 2015 11:27 am

Beste leden. Volgende maand ga ik goed in de gaten houden dat:
- Mensen met 1000 pixels langste zijde posten
- Hun instellingen erbij zetten
- Zich aan het thema houden.

Iedere foto die hier niet aan voldoet, zal verwijderd worden.
Ik zie nu dierenfoto`s onder het thema vakantie, en hoe mooi misschien ook, dat heeft echt niets met vakantie te maken.

Jullie kunnen nu nog stemmen op je favoriete foto!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://raymsfotosite.nl/
Raym
Admin
Raym


Aantal berichten : 2978
Registratiedatum : 17-12-11
Leeftijd : 56
Woonplaats : Zoetermeer

Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE   Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE I_icon_minitimema sep 14, 2015 2:28 am

en Bianske is de winnaar. het is wat in de soep gelopen,dat er nog geen nieuw thema is gekozen,deels mijn fout,sorrie. Als uitzondering kies ik daarom zelf even het thema : water. Sorrie Bianske,mijn fout,neem het me niet kwalijk
Terug naar boven Ga naar beneden
http://raymsfotosite.nl/
Sjoerdtje

Sjoerdtje


Aantal berichten : 405
Registratiedatum : 11-07-14
Leeftijd : 72
Woonplaats : Soest

Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE   Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE I_icon_minitimema sep 14, 2015 9:36 am

Bianske gefeliciteerd !!
Terug naar boven Ga naar beneden
elti

elti


Aantal berichten : 958
Registratiedatum : 28-12-11
Leeftijd : 76
Woonplaats : Alblasserwaard

Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE   Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE I_icon_minitimema sep 14, 2015 10:55 am

Van harte gefeliciteerd, Bianca!
Terug naar boven Ga naar beneden
rob1950

rob1950


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 18-12-11
Leeftijd : 73
Woonplaats : gieten

Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE   Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE I_icon_minitimema sep 14, 2015 5:48 pm

gefeliciteerd, Bianca
Terug naar boven Ga naar beneden
e-meeuw

e-meeuw


Aantal berichten : 1984
Registratiedatum : 13-11-13
Leeftijd : 51
Woonplaats : Putten

Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE   Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE I_icon_minitimedi sep 15, 2015 6:05 pm

Gefeliciteerd Bianca Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rvanstormbroek.weebly.com/
Jose

Jose


Aantal berichten : 747
Registratiedatum : 11-01-14

Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE   Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE I_icon_minitimevr sep 18, 2015 6:23 pm

Gefeliciteerd winnaar. Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE 631737971
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Josefotografie.sendasmile.com/
Bianske

Bianske


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 16-08-15
Leeftijd : 67
Woonplaats : Tollebeel

Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE   Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE I_icon_minitimeza sep 26, 2015 1:22 pm

Bedankt voor de felicitaties en ik ben vereerd dat mijn foto de foto van de maand augustus is geworden.

Mijn excuses voor de late en trage reactie maar ik heb afgelopen maand weinig achter mijn laptop gezeten en voor fora vind ik dat prettiger lezen als mijn gsm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE   Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Je beste foto van de Maand Augustus Thema: VAKANTIE
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Je beste foto van de Maand September: Thema: Water
» Je beste foto van de maand Juli
» Je beste foto van de maand Oktober
» Je beste foto van de maand November
» Beste foto van de maand December

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fotocorner Fotoforum :: Foto's / pictures :: Je beste foto van de Maand :: Inzendingen je beste foto van de maand-
Ga naar: