Fotocorner Fotoforum
Welkom op Fotocorner Fotoforum! Wij zijn een klein, maar gezellig fotoforum. Als je je aanmeld, vul dan even je profiel in, dan weten we wie ons forum komt versterken. Gasten zien niet alle onderdelen van het forum en zien ook reclame op het forum, evenals inactieve leden, actieve leden zien dit niet. Inactieve leden worden overigens na 3 maanden automatisch verwijderd door het systeem. Veel plezier op het forum!
Fotocorner Fotoforum
Welkom op Fotocorner Fotoforum! Wij zijn een klein, maar gezellig fotoforum. Als je je aanmeld, vul dan even je profiel in, dan weten we wie ons forum komt versterken. Gasten zien niet alle onderdelen van het forum en zien ook reclame op het forum, evenals inactieve leden, actieve leden zien dit niet. Inactieve leden worden overigens na 3 maanden automatisch verwijderd door het systeem. Veel plezier op het forum!
Fotocorner Fotoforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fotocorner Fotoforum

Ons gezellige fotoforum. Post hier de foto`s die je gemaakt hebt en vraag wat anderen ervan vinden.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» van de zelfde plant
Mijn eerste macro op dit forum I_icon_minitimedi okt 02, 2018 2:29 pm van jurgenl

» plant bespoten met water en macro gertokken
Mijn eerste macro op dit forum I_icon_minitimedi okt 02, 2018 2:27 pm van jurgenl

» een paarden kop
Mijn eerste macro op dit forum I_icon_minitimezo mei 27, 2018 1:37 pm van jurgenl

» koeien in de wei
Mijn eerste macro op dit forum I_icon_minitimezo mei 27, 2018 1:36 pm van jurgenl

» Mijn laatste foto hier.
Mijn eerste macro op dit forum I_icon_minitimewo jan 10, 2018 3:24 pm van Raym

» De zeearend
Mijn eerste macro op dit forum I_icon_minitimema jul 03, 2017 9:11 pm van peterdehaan

» Pietersheim
Mijn eerste macro op dit forum I_icon_minitimedi jun 27, 2017 11:19 pm van Andre

» Rups.
Mijn eerste macro op dit forum I_icon_minitimedi jun 27, 2017 11:17 pm van Andre

» Schedel van de brilbeer.
Mijn eerste macro op dit forum I_icon_minitimewo nov 09, 2016 6:44 pm van Jose

» Brug in Vroenhoven (B)
Mijn eerste macro op dit forum I_icon_minitimezo okt 30, 2016 6:08 pm van Jose

» Hertjes in het zwarte woud.
Mijn eerste macro op dit forum I_icon_minitimezo okt 30, 2016 6:03 pm van Jose

» Onze jerom
Mijn eerste macro op dit forum I_icon_minitimewo okt 19, 2016 8:00 pm van Jos

» Gouvernement van Maastricht
Mijn eerste macro op dit forum I_icon_minitimewo okt 19, 2016 6:29 pm van Jose

» Metone grandiose.
Mijn eerste macro op dit forum I_icon_minitimewo okt 19, 2016 6:27 pm van Jose

» Elfia InArcen
Mijn eerste macro op dit forum I_icon_minitimeza okt 15, 2016 2:58 pm van Jose

» Apostelhoeve maastricht
Mijn eerste macro op dit forum I_icon_minitimema okt 10, 2016 3:06 pm van Jose

» Model Nina
Mijn eerste macro op dit forum I_icon_minitimezo okt 09, 2016 2:49 pm van Raym

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender
Meest actieve berichtenplaatsers van deze maand
Geen gebruiker
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Social bookmarking
Social bookmarking reddit      

Maak een bladwijzer en deel het adres van Fotocorner Fotoforum op uw social bookmarking website
Meest bekeken onderwerpen
Kievit
Regels van Het forum
Roze Roos
Paardenworst speciaal
Swamp Hotel
Camp Astrid
Panorama paard van Marken
Muskuseend pulletjes
Foto van een Trap
EK Mountainbiken/ EC Mountainbike
Trefwoorden
2014 2016 2015 2012 2013 2011 hart
Statistieken
We hebben 83 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is RJ

Alle gebruikers hebben in totaal 21741 berichten geplaatst in 3798 onderwerpen

 

 Mijn eerste macro op dit forum

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Mijn eerste macro op dit forum Empty
BerichtOnderwerp: Mijn eerste macro op dit forum   Mijn eerste macro op dit forum I_icon_minitimezo jul 28, 2013 10:13 pm

Mijn eerste macro op dit forum DSC_7111_zpsd499e7d8 

Wat jullie ervan ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn eerste macro op dit forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste macro op dit forum   Mijn eerste macro op dit forum I_icon_minitimezo jul 28, 2013 10:52 pm

Vind het wel wat hebben zo met die beperkte dof.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn eerste macro op dit forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste macro op dit forum   Mijn eerste macro op dit forum I_icon_minitimema jul 29, 2013 5:31 am

Tja, als je op facetogen valt... lol! 

 Goed getrokken, beste Pixel! Mijn eerste macro op dit forum 631737971
Terug naar boven Ga naar beneden
Andre

Andre


Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 04-03-12
Leeftijd : 63
Woonplaats : Hoofddorp

Mijn eerste macro op dit forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste macro op dit forum   Mijn eerste macro op dit forum I_icon_minitimema jul 29, 2013 5:29 pm

Hoi Pixel ,Het is een beste foto die je ons hier op het forum laat zie,,



Het is een mooi binnenkomer ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn eerste macro op dit forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste macro op dit forum   Mijn eerste macro op dit forum I_icon_minitimema jul 29, 2013 6:36 pm

Leuk begin met veel rek op verbetering. Beperkte dof is oke, maar echt veel scherpte kan ik niet ontdekken. Pootje net buiten de foto of op de rand, vleugel er ook net buiten, te veel ruis. Grappig plaatje, meer niet...
Hoe stond je F getal? Uit de hand genomen? Wat is je isowaarde? Je wilde leren dus ik vraag maar even want de: Oh en Ah kreten koop je niets voor als je foto daar te gering voor is. Goed bedoelt want wij moeten allemaal leren. Ik ben ook ooit zo begonnen dus schroom niet...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn eerste macro op dit forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste macro op dit forum   Mijn eerste macro op dit forum I_icon_minitimedi jul 30, 2013 8:47 am

Dank voor jullie reacties.
Deze foto heb ik uit de hand genomen op
F 6.3
ISO 1000 vandaar de ruis
het waaide nogal dus vandaar hoge iso waarde anders haalde ik de snelheid niet om deze (on)Very Happy scherpte te halen.
Ook is door het verkleinen onscherpte ontstaan( hoe verkleinen jullie een foto met behoud van scherpte ?
Gr Michel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn eerste macro op dit forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste macro op dit forum   Mijn eerste macro op dit forum I_icon_minitimedi jul 30, 2013 11:59 am

Ik weet dat het lastig is als je blij bent met een foto, en dat moet je ook zijn, en iemand noemt de minpunten. Ik heb zelf ook alles moeten leren en begon slechter dan jij....
F 6.3 is erg krap ja, voor een zeer beperkte dof kan het mooi zijn, beter is hopen op een ander moment met zonlicht waarbij je isowaarde naar beneden kan (ik houd het liefst op hooguit 200 iso).
Als het waait ga ik geen macro (meer) schieten want het wordt nooit beter dan je laat zien.

Croppen is scherpteverlies wat je later kan opvangen door selectief verscherpen. Maar bij deze foto is er niet meer uit te halen. Op naar de volgende....
Terug naar boven Ga naar beneden
Raym
Admin
Raym


Aantal berichten : 2978
Registratiedatum : 17-12-11
Leeftijd : 56
Woonplaats : Zoetermeer

Mijn eerste macro op dit forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste macro op dit forum   Mijn eerste macro op dit forum I_icon_minitimewo jul 31, 2013 12:34 am

leuke plaat,mag inderdaad iets meer scherpte hebben.Iso1000,kon je niet wat hoger met je f nummer dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://raymsfotosite.nl/
Gesponsorde inhoud





Mijn eerste macro op dit forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste macro op dit forum   Mijn eerste macro op dit forum I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn eerste macro op dit forum
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mijn eerste foto op het forum
» Mijn eerste post op dit forum
» Mijn eerste op fotocorner
» Mijn eerste Blauwborst
» eerste foto's met mijn voorzetlens van raynox

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fotocorner Fotoforum :: Foto's / pictures :: Macro foto`s en Close-up / Macro pictures and Close-up-
Ga naar: