Fotocorner Fotoforum
Welkom op Fotocorner Fotoforum! Wij zijn een klein, maar gezellig fotoforum. Als je je aanmeld, vul dan even je profiel in, dan weten we wie ons forum komt versterken. Gasten zien niet alle onderdelen van het forum en zien ook reclame op het forum, evenals inactieve leden, actieve leden zien dit niet. Inactieve leden worden overigens na 3 maanden automatisch verwijderd door het systeem. Veel plezier op het forum!
Fotocorner Fotoforum
Welkom op Fotocorner Fotoforum! Wij zijn een klein, maar gezellig fotoforum. Als je je aanmeld, vul dan even je profiel in, dan weten we wie ons forum komt versterken. Gasten zien niet alle onderdelen van het forum en zien ook reclame op het forum, evenals inactieve leden, actieve leden zien dit niet. Inactieve leden worden overigens na 3 maanden automatisch verwijderd door het systeem. Veel plezier op het forum!
Fotocorner Fotoforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fotocorner Fotoforum

Ons gezellige fotoforum. Post hier de foto`s die je gemaakt hebt en vraag wat anderen ervan vinden.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» van de zelfde plant
Heist-Op-Den-Berg - Lier. I_icon_minitimedi okt 02, 2018 2:29 pm van jurgenl

» plant bespoten met water en macro gertokken
Heist-Op-Den-Berg - Lier. I_icon_minitimedi okt 02, 2018 2:27 pm van jurgenl

» een paarden kop
Heist-Op-Den-Berg - Lier. I_icon_minitimezo mei 27, 2018 1:37 pm van jurgenl

» koeien in de wei
Heist-Op-Den-Berg - Lier. I_icon_minitimezo mei 27, 2018 1:36 pm van jurgenl

» Mijn laatste foto hier.
Heist-Op-Den-Berg - Lier. I_icon_minitimewo jan 10, 2018 3:24 pm van Raym

» De zeearend
Heist-Op-Den-Berg - Lier. I_icon_minitimema jul 03, 2017 9:11 pm van peterdehaan

» Pietersheim
Heist-Op-Den-Berg - Lier. I_icon_minitimedi jun 27, 2017 11:19 pm van Andre

» Rups.
Heist-Op-Den-Berg - Lier. I_icon_minitimedi jun 27, 2017 11:17 pm van Andre

» Schedel van de brilbeer.
Heist-Op-Den-Berg - Lier. I_icon_minitimewo nov 09, 2016 6:44 pm van Jose

» Brug in Vroenhoven (B)
Heist-Op-Den-Berg - Lier. I_icon_minitimezo okt 30, 2016 6:08 pm van Jose

» Hertjes in het zwarte woud.
Heist-Op-Den-Berg - Lier. I_icon_minitimezo okt 30, 2016 6:03 pm van Jose

» Onze jerom
Heist-Op-Den-Berg - Lier. I_icon_minitimewo okt 19, 2016 8:00 pm van Jos

» Gouvernement van Maastricht
Heist-Op-Den-Berg - Lier. I_icon_minitimewo okt 19, 2016 6:29 pm van Jose

» Metone grandiose.
Heist-Op-Den-Berg - Lier. I_icon_minitimewo okt 19, 2016 6:27 pm van Jose

» Elfia InArcen
Heist-Op-Den-Berg - Lier. I_icon_minitimeza okt 15, 2016 2:58 pm van Jose

» Apostelhoeve maastricht
Heist-Op-Den-Berg - Lier. I_icon_minitimema okt 10, 2016 3:06 pm van Jose

» Model Nina
Heist-Op-Den-Berg - Lier. I_icon_minitimezo okt 09, 2016 2:49 pm van Raym

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender
Meest actieve berichtenplaatsers van deze maand
Geen gebruiker
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Social bookmarking
Social bookmarking reddit      

Maak een bladwijzer en deel het adres van Fotocorner Fotoforum op uw social bookmarking website
Meest bekeken onderwerpen
Kievit
Regels van Het forum
Roze Roos
Paardenworst speciaal
Swamp Hotel
Camp Astrid
Muskuseend pulletjes
Panorama paard van Marken
Foto van een Trap
EK Mountainbiken/ EC Mountainbike
Trefwoorden
2014 2015 hart 2012 2016 2011 2013
Statistieken
We hebben 83 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is RJ

Alle gebruikers hebben in totaal 21741 berichten geplaatst in 3798 onderwerpen

 

 Heist-Op-Den-Berg - Lier.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Heist-Op-Den-Berg - Lier. Empty
BerichtOnderwerp: Heist-Op-Den-Berg - Lier.   Heist-Op-Den-Berg - Lier. I_icon_minitimezo jun 09, 2013 7:45 am

Ik ben vandaag opnieuw naar Heist-Op-Den-Berg gespoord om via een andere weg terug naar Lier te komen.


1.
Heist-Op-Den-Berg - Lier. DSCN0034_zps6c1b1334

2.
Heist-Op-Den-Berg - Lier. DSCN0046_zpsa2c4dde6
Ik vertrek aan de Werftsesteenweg.

3.
Heist-Op-Den-Berg - Lier. DSCN0088_zpsedb205c5

4.
Heist-Op-Den-Berg - Lier. DSCN0080_zps5f534600
De Oude Liersebaan.

5.
Heist-Op-Den-Berg - Lier. DSCN0116_zpse13f1f9e

6.
Heist-Op-Den-Berg - Lier. DSCN0125_zps48763030
De Heistebaan.

7.
Heist-Op-Den-Berg - Lier. DSCN0150_zps09e26dd2
De Heidestraat.

8.
Heist-Op-Den-Berg - Lier. DSCN0163_zpsae79476a

9.
Heist-Op-Den-Berg - Lier. DSCN0162_zps1f4ab39d
De Smidstraat.

10.
Heist-Op-Den-Berg - Lier. DSCN0182_zps12326955

11.
Heist-Op-Den-Berg - Lier. DSCN0170_zps2eaccc74

12.
Heist-Op-Den-Berg - Lier. DSCN0186_zps65d1e76f
Hemelhoek.

13.
Heist-Op-Den-Berg - Lier. DSCN0203_zpsbb0e39da

14.
Heist-Op-Den-Berg - Lier. DSCN0207_zps2564be58

15.
Heist-Op-Den-Berg - Lier. DSCN0210_zps60563335
De Molenstraat.

16.
Heist-Op-Den-Berg - Lier. DSCN0216_zps9d3592eb

17.
Heist-Op-Den-Berg - Lier. DSCN0226_zpsb1e348f8

18.
Heist-Op-Den-Berg - Lier. DSCN0232_zps4f666a4a
Dan Schaarbroek.

19.
Heist-Op-Den-Berg - Lier. DSCN0262_zps4b423fbd
Spreet.

20.
Heist-Op-Den-Berg - Lier. DSCN0269_zps50057c07
De Kruisstraat.

21.
Heist-Op-Den-Berg - Lier. DSCN0279_zps3f550142
De Heistraat te Lier.

22.
Heist-Op-Den-Berg - Lier. DSCN0298_zpsee715bd1
Ik ben thuis. 't Zuut.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Heist-Op-Den-Berg - Lier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heist-Op-Den-Berg - Lier.   Heist-Op-Den-Berg - Lier. I_icon_minitimezo jun 09, 2013 12:19 pm

Hele leuke 'reis' reportage neergezet. Hier en daar een huis wat enige perspectief correctie zou mogen krijgen maar het stoort niet. Ik vind de foto's met de wegen erop zelf het prettigst kijken vanwege de lijnen die daar in zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Heist-Op-Den-Berg - Lier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heist-Op-Den-Berg - Lier.   Heist-Op-Den-Berg - Lier. I_icon_minitimema jun 10, 2013 2:54 am

MDevil schreef:
Hele leuke 'reis' reportage neergezet. Hier en daar een huis wat enige perspectief correctie zou mogen krijgen maar het stoort niet. Ik vind de foto's met de wegen erop zelf het prettigst kijken vanwege de lijnen die daar in zitten.

Reuze bedankt voor je complimetje, beste Jeroen! Heist-Op-Den-Berg - Lier. 631737971

Eigenlijk begrijp ik niet wat je daarmee wil zeggen. Bedoel je dat ze niet recht staan? Ik weet het, het kost me iedere keer de grootste moeite om ze recht te krijgen. Dit komt omdat ik er niet recht voorsta, als ik de foto trek, en omdat ik door m'n handicap vaak scheef zit in m'n rolstoel, zonder het te beseffen. Voor de rest trek ik met een groothoekje (55 mm), is altijd mijn ideale lens geweest omdat die het meest scheptediepte biedt en ruimte tussen de voorgrond en de achtergrond creeert (in tegenstelling tot de meeste telelenzen). Maar, je zit met een bijzonder lastige vertekening van de realiteit. Een elektriciteitspaal aan de zijkant vertelt je er alles over. Dikwijls staat hij nog niet eens op de foto, maar komt er op halve hoogte binnengevlogen. Zo van: 'Mij had je niet gezien, wel?' Heist-Op-Den-Berg - Lier. 2097682944 Misschien bedoel je hierover iets? Heist-Op-Den-Berg - Lier. Scratchhead

Ja, daar kan ik inkomen. Zelf zeg ik altijd 'omdat je ogen dan 'wegkunnen'. In tegenstelling tot foto's van huizen en deuren (bijvoorbeeld). Die confronteren je onmiddellijk met het beeld. Ik houd er ook wel van. Maar, qua ritmiek en kleur zijn huizen en deuren over het algemeen betere onderwerpen. En, daar houd ik ook wel van. Enfin, je zult altijd wel wegen tegenkomen op mijn foto's. Ik zit nu eenmaal in een rolstoel en over onverharde wegen rij ik nooit alleen. Het is de bedoeling dat ik me amuseer tijdens m'n wandelingeskes en niet dat ik me urenlang zit te ergeren terwijl ik op hulp wacht... afro
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Heist-Op-Den-Berg - Lier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heist-Op-Den-Berg - Lier.   Heist-Op-Den-Berg - Lier. I_icon_minitimema jun 10, 2013 8:50 am

DirkG schreef:

Eigenlijk begrijp ik niet wat je daarmee wil zeggen. Bedoel je dat ze niet recht staan?


Ja dat klopt Dirk. Maar dat komt door de lensvertekening. Dus vaak staat de boel niet echt scheef. Daar is programmatuur voor, kost je wel weer extra tijd. Ik zou er niet al te zwaar aan tillen hoor. Lekker zo laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Heist-Op-Den-Berg - Lier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heist-Op-Den-Berg - Lier.   Heist-Op-Den-Berg - Lier. I_icon_minitimedi jun 11, 2013 5:57 am

MDevil schreef:
Ja dat klopt Dirk. Maar dat komt door de lensvertekening. Dus vaak staat de boel niet echt scheef. Daar is programmatuur voor, kost je wel weer extra tijd. Ik zou er niet al te zwaar aan tillen hoor. Lekker zo laten.

Dank je dat je dit even wilde verduidelijken, beste Jeroen! Heist-Op-Den-Berg - Lier. 631737971

Ja, het is een probleem. Vroeger, toen ik met mijn Mamya werkte, had ik een 60 mm lens en 60 mm is beter dan 55 mm omdat de vertekening er minder door wordt (70 mm is het perspectief van een gewoon oog, leerde ik eens). Maar, Coolpixjes staan afgesteld op 55 mm (tenzij je begint te zoomen, maar met dergelijke lensjes kun je eigenlijk niet zoomen) en zoende heb ik een 60 mm lens ingeruild voor een 55 mm lens (en een 6x6 camera voor een pocketcamera, kun je je voorstellen?). Bij lange gebouwen krijg ik een complete nachtmerrie. Wat wil je recht hebben? De voorgrond? De deur? Of, de achtergrond? Want, alle drie tegelijkertijd, dat gaat gewoon niet. Ik zet meestal de deur recht en de voor- en achtergrond moeten hun plan maar trekken. Such is life, denk ik dan maar... Rolling Eyes

Maar jij zegt dat er programma's bestaan die dit euvel oplossen. Wel, ik ben niet tegen het gebruik van programma's. En, binnen 2 jaar, wanneer m'n decors gemaakt zijn, krijg ik tijd (de godganse winter, namelijk) om me er in te verdiepen (net als in andere programma's). afro

Voor het moment zal ik je raad opvolgen: niets van aantrekken. Zolang er tenminste geen elektriciteitspaal komt binnengevlogen op halve hoogte van de foto! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Andre

Andre


Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 04-03-12
Leeftijd : 63
Woonplaats : Hoofddorp

Heist-Op-Den-Berg - Lier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heist-Op-Den-Berg - Lier.   Heist-Op-Den-Berg - Lier. I_icon_minitimewo jun 12, 2013 12:28 am

Wink Hoi DirkG ,, Zo te zien aan de foto's , Heb je het best naar zin gehad,,,

Het zijn beste Heist-Op-Den-Berg - Lier. 631737971 foto's die je ons laat zien,,

GR affraid Andre,,
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Heist-Op-Den-Berg - Lier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heist-Op-Den-Berg - Lier.   Heist-Op-Den-Berg - Lier. I_icon_minitimewo jun 12, 2013 4:39 am

Andre schreef:
Wink Hoi DirkG ,, Zo te zien aan de foto's , Heb je het best naar zin gehad,,,

Het zijn beste Heist-Op-Den-Berg - Lier. 631737971 foto's die je ons laat zien,,

GR affraid Andre,,


Dat is juist, beste Andre. Er bestaat volgens mij niets zaliger dan buiten te zijn op zonnige dagen bij temperaturen van 20 graden of meer. En, verhip, het was zo'n dag! Heist-Op-Den-Berg - Lier. Excited1

Reuze bedankt voor je complimentjes! Heist-Op-Den-Berg - Lier. 631737971
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Heist-Op-Den-Berg - Lier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heist-Op-Den-Berg - Lier.   Heist-Op-Den-Berg - Lier. I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Heist-Op-Den-Berg - Lier.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Heist-Op-Den-Berg.
» Heist-Op-Den-Berg.
» Oud Lier.
» Het natuurbied van Lier.
» De Hondstraat te Lier.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fotocorner Fotoforum :: Foto's / pictures :: Landschappen / Landscapes-
Ga naar: