Fotocorner Fotoforum
Welkom op Fotocorner Fotoforum! Wij zijn een klein, maar gezellig fotoforum. Als je je aanmeld, vul dan even je profiel in, dan weten we wie ons forum komt versterken. Gasten zien niet alle onderdelen van het forum en zien ook reclame op het forum, evenals inactieve leden, actieve leden zien dit niet. Inactieve leden worden overigens na 3 maanden automatisch verwijderd door het systeem. Veel plezier op het forum!
Fotocorner Fotoforum
Welkom op Fotocorner Fotoforum! Wij zijn een klein, maar gezellig fotoforum. Als je je aanmeld, vul dan even je profiel in, dan weten we wie ons forum komt versterken. Gasten zien niet alle onderdelen van het forum en zien ook reclame op het forum, evenals inactieve leden, actieve leden zien dit niet. Inactieve leden worden overigens na 3 maanden automatisch verwijderd door het systeem. Veel plezier op het forum!
Fotocorner Fotoforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fotocorner Fotoforum

Ons gezellige fotoforum. Post hier de foto`s die je gemaakt hebt en vraag wat anderen ervan vinden.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» van de zelfde plant
Moeder er drijft een non in de sloot! I_icon_minitimedi okt 02, 2018 2:29 pm van jurgenl

» plant bespoten met water en macro gertokken
Moeder er drijft een non in de sloot! I_icon_minitimedi okt 02, 2018 2:27 pm van jurgenl

» een paarden kop
Moeder er drijft een non in de sloot! I_icon_minitimezo mei 27, 2018 1:37 pm van jurgenl

» koeien in de wei
Moeder er drijft een non in de sloot! I_icon_minitimezo mei 27, 2018 1:36 pm van jurgenl

» Mijn laatste foto hier.
Moeder er drijft een non in de sloot! I_icon_minitimewo jan 10, 2018 3:24 pm van Raym

» De zeearend
Moeder er drijft een non in de sloot! I_icon_minitimema jul 03, 2017 9:11 pm van peterdehaan

» Pietersheim
Moeder er drijft een non in de sloot! I_icon_minitimedi jun 27, 2017 11:19 pm van Andre

» Rups.
Moeder er drijft een non in de sloot! I_icon_minitimedi jun 27, 2017 11:17 pm van Andre

» Schedel van de brilbeer.
Moeder er drijft een non in de sloot! I_icon_minitimewo nov 09, 2016 6:44 pm van Jose

» Brug in Vroenhoven (B)
Moeder er drijft een non in de sloot! I_icon_minitimezo okt 30, 2016 6:08 pm van Jose

» Hertjes in het zwarte woud.
Moeder er drijft een non in de sloot! I_icon_minitimezo okt 30, 2016 6:03 pm van Jose

» Onze jerom
Moeder er drijft een non in de sloot! I_icon_minitimewo okt 19, 2016 8:00 pm van Jos

» Gouvernement van Maastricht
Moeder er drijft een non in de sloot! I_icon_minitimewo okt 19, 2016 6:29 pm van Jose

» Metone grandiose.
Moeder er drijft een non in de sloot! I_icon_minitimewo okt 19, 2016 6:27 pm van Jose

» Elfia InArcen
Moeder er drijft een non in de sloot! I_icon_minitimeza okt 15, 2016 2:58 pm van Jose

» Apostelhoeve maastricht
Moeder er drijft een non in de sloot! I_icon_minitimema okt 10, 2016 3:06 pm van Jose

» Model Nina
Moeder er drijft een non in de sloot! I_icon_minitimezo okt 09, 2016 2:49 pm van Raym

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender
Meest actieve berichtenplaatsers van deze maand
Geen gebruiker
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Social bookmarking
Social bookmarking reddit      

Maak een bladwijzer en deel het adres van Fotocorner Fotoforum op uw social bookmarking website
Meest bekeken onderwerpen
Kievit
Regels van Het forum
Roze Roos
Paardenworst speciaal
Swamp Hotel
Camp Astrid
Muskuseend pulletjes
Panorama paard van Marken
Foto van een Trap
EK Mountainbiken/ EC Mountainbike
Trefwoorden
2011 hart 2014 2015 2016 2013 2012
Statistieken
We hebben 83 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is RJ

Alle gebruikers hebben in totaal 21741 berichten geplaatst in 3798 onderwerpen

 

 Moeder er drijft een non in de sloot!

Ga naar beneden 
+5
elti
Jose
Frits
e-meeuw
Peter
9 plaatsers
AuteurBericht
Peter

Peter


Aantal berichten : 657
Registratiedatum : 04-05-15

Moeder er drijft een non in de sloot! Empty
BerichtOnderwerp: Moeder er drijft een non in de sloot!   Moeder er drijft een non in de sloot! I_icon_minitimevr mei 22, 2015 2:37 pm

Daar keek ik dus echt wel van op want nonnetjes zie je in de winter een heel enkele keer en dan meestal in de rivier de IJssel. We hebben het nu over de watervogels hoor en niet die gekapte met dikke habijten. Hoewel het boek: de Non, nog altijd erg leuk is om te lezen, daar niet van. Maar terug naar mijn nonnetje, ik bedoel maar, ik fiets nu al zolang in de polders en nooit aangetroffen tot gisteren. Ik kwam thuis met het "dagboek van een herdershondgevoel". Dat spreekt. Maar blij want hier doen we het voor.Moeder er drijft een non in de sloot! DSC00964_zps8d2iwolm
Terug naar boven Ga naar beneden
e-meeuw

e-meeuw


Aantal berichten : 1984
Registratiedatum : 13-11-13
Leeftijd : 51
Woonplaats : Putten

Moeder er drijft een non in de sloot! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moeder er drijft een non in de sloot!   Moeder er drijft een non in de sloot! I_icon_minitimevr mei 22, 2015 4:46 pm

Echt een plaatje om naar te kijken Peter Moeder er drijft een non in de sloot! 631737971
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rvanstormbroek.weebly.com/
Frits

Frits


Aantal berichten : 592
Registratiedatum : 09-05-15
Leeftijd : 78
Woonplaats : Westervoort

Moeder er drijft een non in de sloot! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moeder er drijft een non in de sloot!   Moeder er drijft een non in de sloot! I_icon_minitimevr mei 22, 2015 6:38 pm

Een schitterend exemplaar en dat voor een non. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Jose

Jose


Aantal berichten : 747
Registratiedatum : 11-01-14

Moeder er drijft een non in de sloot! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moeder er drijft een non in de sloot!   Moeder er drijft een non in de sloot! I_icon_minitimeza mei 23, 2015 4:35 pm

Een zeer geslaagde opname van dit nonnetje mooi laag standpunt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Josefotografie.sendasmile.com/
elti

elti


Aantal berichten : 958
Registratiedatum : 28-12-11
Leeftijd : 76
Woonplaats : Alblasserwaard

Moeder er drijft een non in de sloot! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moeder er drijft een non in de sloot!   Moeder er drijft een non in de sloot! I_icon_minitimezo mei 24, 2015 1:14 am

Mooie opname weer, Peter! Deze stadsjongen had nog nooit van een 'nonnetje' gehoord, laat staan gezien. Moet maar weer eens gaan fotograferen, wie weet!?
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter

Peter


Aantal berichten : 657
Registratiedatum : 04-05-15

Moeder er drijft een non in de sloot! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moeder er drijft een non in de sloot!   Moeder er drijft een non in de sloot! I_icon_minitimezo mei 24, 2015 7:38 am

Ja Leen ik leer ook elke dag bij en sta meer voor verrassingen dat ik denk: wat is dat dan? Dan dat ik het spontaan voel opwellen. Ik kan je het boek vogels van Europa van Capitool natuurgidsen aanraden. Een compleet werk en zo gemaakt dat je bij normaal gebruik het je levenlang kan gebruiken en niet zo als vaak in de hier aanwezige witte boekenwinkel dat de bladzijden met een soort pindakaas aan elkaar zitten en na 10 maal omslaan losraken
Terug naar boven Ga naar beneden
elti

elti


Aantal berichten : 958
Registratiedatum : 28-12-11
Leeftijd : 76
Woonplaats : Alblasserwaard

Moeder er drijft een non in de sloot! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moeder er drijft een non in de sloot!   Moeder er drijft een non in de sloot! I_icon_minitimezo mei 24, 2015 10:03 am

Bedankt Peter voor de info. Ik heb inmiddels gegoogled naar de nonnetjes. Zitten leuke exemplaren bij!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter

Peter


Aantal berichten : 657
Registratiedatum : 04-05-15

Moeder er drijft een non in de sloot! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moeder er drijft een non in de sloot!   Moeder er drijft een non in de sloot! I_icon_minitimezo mei 24, 2015 3:29 pm

Haha wel in de sferen van de eenden neem ik aan of...
Terug naar boven Ga naar beneden
elti

elti


Aantal berichten : 958
Registratiedatum : 28-12-11
Leeftijd : 76
Woonplaats : Alblasserwaard

Moeder er drijft een non in de sloot! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moeder er drijft een non in de sloot!   Moeder er drijft een non in de sloot! I_icon_minitimezo mei 24, 2015 3:57 pm

Had ik het verkeerd begrepen dan!?

Terug naar boven Ga naar beneden
Peter

Peter


Aantal berichten : 657
Registratiedatum : 04-05-15

Moeder er drijft een non in de sloot! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moeder er drijft een non in de sloot!   Moeder er drijft een non in de sloot! I_icon_minitimezo mei 24, 2015 5:09 pm

Nou ja ik vind nonnen ook leuk om te zien maar ja, in die kloosters zit alles op slot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raym
Admin
Raym


Aantal berichten : 2978
Registratiedatum : 17-12-11
Leeftijd : 56
Woonplaats : Zoetermeer

Moeder er drijft een non in de sloot! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moeder er drijft een non in de sloot!   Moeder er drijft een non in de sloot! I_icon_minitimema jun 29, 2015 11:18 pm

mooie plaat. prachtige vogel, en ook nog steeds een vogel die ik nog niet gefotografeerd heb
Terug naar boven Ga naar beneden
http://raymsfotosite.nl/
ronab




Aantal berichten : 267
Registratiedatum : 18-03-15
Leeftijd : 67
Woonplaats : Fijnaart

Moeder er drijft een non in de sloot! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moeder er drijft een non in de sloot!   Moeder er drijft een non in de sloot! I_icon_minitimema jun 29, 2015 11:22 pm

Voor mij is een eend een eend en die heb je dan in 2 soorten, de ene soort drijft en de andere rijdt...
Mooi vind ik hier het lage standpunt en de goede scherpte, door je bewerking vind ik wel dat de kwaliteit van de foto wat minder is geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Moeder er drijft een non in de sloot! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moeder er drijft een non in de sloot!   Moeder er drijft een non in de sloot! I_icon_minitimedo jul 16, 2015 6:51 pm

Pracht weerspiegeling super

Gr.Ludo
Terug naar boven Ga naar beneden
ErikMinnema

ErikMinnema


Aantal berichten : 137
Registratiedatum : 04-05-15
Woonplaats : Noord-Oost-Veluwe

Moeder er drijft een non in de sloot! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moeder er drijft een non in de sloot!   Moeder er drijft een non in de sloot! I_icon_minitimedo jul 16, 2015 9:56 pm

Volgens mij is dit een vrouwtje, het gekke is dat er ook mannetjesnonnetjes bestaan:  Shocked 

Vr.Gr.erIk
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.flickr.com/photos/erik_minnema/
Nikonsmurf

Nikonsmurf


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 17-07-15
Leeftijd : 60
Woonplaats : Delft

Moeder er drijft een non in de sloot! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moeder er drijft een non in de sloot!   Moeder er drijft een non in de sloot! I_icon_minitimeza jul 18, 2015 11:35 am

Mooi standpunt, mooie kleuren en lekker scherp op het koppie. Moeder er drijft een non in de sloot! 631737971
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.jowo-fotografie.nl
Gesponsorde inhoud





Moeder er drijft een non in de sloot! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moeder er drijft een non in de sloot!   Moeder er drijft een non in de sloot! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Moeder er drijft een non in de sloot!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Moeder en dochter.
» Moeder en Kalf

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fotocorner Fotoforum :: Foto's / pictures :: Dieren foto's / Animal pictures-
Ga naar: