Fotocorner Fotoforum
Welkom op Fotocorner Fotoforum! Wij zijn een klein, maar gezellig fotoforum. Als je je aanmeld, vul dan even je profiel in, dan weten we wie ons forum komt versterken. Gasten zien niet alle onderdelen van het forum en zien ook reclame op het forum, evenals inactieve leden, actieve leden zien dit niet. Inactieve leden worden overigens na 3 maanden automatisch verwijderd door het systeem. Veel plezier op het forum!
Fotocorner Fotoforum
Welkom op Fotocorner Fotoforum! Wij zijn een klein, maar gezellig fotoforum. Als je je aanmeld, vul dan even je profiel in, dan weten we wie ons forum komt versterken. Gasten zien niet alle onderdelen van het forum en zien ook reclame op het forum, evenals inactieve leden, actieve leden zien dit niet. Inactieve leden worden overigens na 3 maanden automatisch verwijderd door het systeem. Veel plezier op het forum!
Fotocorner Fotoforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fotocorner Fotoforum

Ons gezellige fotoforum. Post hier de foto`s die je gemaakt hebt en vraag wat anderen ervan vinden.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» van de zelfde plant
Meisje van Vermeer I_icon_minitimedi okt 02, 2018 2:29 pm van jurgenl

» plant bespoten met water en macro gertokken
Meisje van Vermeer I_icon_minitimedi okt 02, 2018 2:27 pm van jurgenl

» een paarden kop
Meisje van Vermeer I_icon_minitimezo mei 27, 2018 1:37 pm van jurgenl

» koeien in de wei
Meisje van Vermeer I_icon_minitimezo mei 27, 2018 1:36 pm van jurgenl

» Mijn laatste foto hier.
Meisje van Vermeer I_icon_minitimewo jan 10, 2018 3:24 pm van Raym

» De zeearend
Meisje van Vermeer I_icon_minitimema jul 03, 2017 9:11 pm van peterdehaan

» Pietersheim
Meisje van Vermeer I_icon_minitimedi jun 27, 2017 11:19 pm van Andre

» Rups.
Meisje van Vermeer I_icon_minitimedi jun 27, 2017 11:17 pm van Andre

» Schedel van de brilbeer.
Meisje van Vermeer I_icon_minitimewo nov 09, 2016 6:44 pm van Jose

» Brug in Vroenhoven (B)
Meisje van Vermeer I_icon_minitimezo okt 30, 2016 6:08 pm van Jose

» Hertjes in het zwarte woud.
Meisje van Vermeer I_icon_minitimezo okt 30, 2016 6:03 pm van Jose

» Onze jerom
Meisje van Vermeer I_icon_minitimewo okt 19, 2016 8:00 pm van Jos

» Gouvernement van Maastricht
Meisje van Vermeer I_icon_minitimewo okt 19, 2016 6:29 pm van Jose

» Metone grandiose.
Meisje van Vermeer I_icon_minitimewo okt 19, 2016 6:27 pm van Jose

» Elfia InArcen
Meisje van Vermeer I_icon_minitimeza okt 15, 2016 2:58 pm van Jose

» Apostelhoeve maastricht
Meisje van Vermeer I_icon_minitimema okt 10, 2016 3:06 pm van Jose

» Model Nina
Meisje van Vermeer I_icon_minitimezo okt 09, 2016 2:49 pm van Raym

april 2024
madiwodovrzazo
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenderKalender
Meest actieve berichtenplaatsers van deze maand
Geen gebruiker
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Social bookmarking
Social bookmarking reddit      

Maak een bladwijzer en deel het adres van Fotocorner Fotoforum op uw social bookmarking website
Meest bekeken onderwerpen
Kievit
Regels van Het forum
Roze Roos
Paardenworst speciaal
Swamp Hotel
Camp Astrid
Panorama paard van Marken
Muskuseend pulletjes
Foto van een Trap
EK Mountainbiken/ EC Mountainbike
Trefwoorden
2012 2014 hart 2013 2015 2016 2011
Statistieken
We hebben 83 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is RJ

Alle gebruikers hebben in totaal 21741 berichten geplaatst in 3798 onderwerpen

 

 Meisje van Vermeer

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Meisje van Vermeer Empty
BerichtOnderwerp: Meisje van Vermeer   Meisje van Vermeer I_icon_minitimedi sep 24, 2013 1:30 pm

Meisje van Vermeer Test4_zpse4aed6aa

Lichte olieverfbewerking en tonemapping
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Meisje van Vermeer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meisje van Vermeer   Meisje van Vermeer I_icon_minitimewo sep 25, 2013 12:00 pm

Licht en donker, is mooi…
Stand van hoofd vind ik minder…
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Meisje van Vermeer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meisje van Vermeer   Meisje van Vermeer I_icon_minitimewo sep 25, 2013 3:47 pm

Jij ziet liever een stenen kop in het raam liggen? Hahahah...Ieder zijn meug hoor...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Meisje van Vermeer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meisje van Vermeer   Meisje van Vermeer I_icon_minitimedo sep 26, 2013 12:15 am

Persoonlijk vind ik dit één van je mindere, beste Peter... Meisje van Vermeer 2863765232 

Het is niet dat ik iets wil zeggen, maar wij leerden te werken met reflectieschermen (of gewone witte platen isomo, ook wel piepschuim genoemd, althans bij ons) waardoor het binnenvallende licht weerkaatst wordt om de donkere zijde op te lichten van iemand die op een dergelijke manier belicht werd.  Ik beweer hier niet dat jij dat niet weet, natuurlijk, maar misschien ben je het vergeten te gebruiken... Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Meisje van Vermeer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meisje van Vermeer   Meisje van Vermeer I_icon_minitimedo sep 26, 2013 9:00 am

Mooi meisje! Leuk dat ze zo spontaan wilde meewerken aan je foto's. 
Vind vooral haar zithouding heel erg mooi in combinatie met de jurk. 

Ook het licht en donker in deze foto vind ik mooi... Zelfs in het donker is nog detail zichtbaar. Denk niet dat reflectieschermen iets hadden toegevoegd. Vind dat meer iets voor officiële portretten of modefoto's. Los daarvan... dit is geen fotoshoot, maar een spontaan moment en zo'n scherm heb je echt niet in je binnenzak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Meisje van Vermeer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meisje van Vermeer   Meisje van Vermeer I_icon_minitimedo sep 26, 2013 10:13 am

Dank je, als Marius al schreef is het licht en het donker, zeer fraai en ja als jij ook schrijft is deze combi super, een van mijn allerbeste en mooiste fotomomenten, wat ben ik er blij mee dat je zoiets op een presenteerblaadje krijgt aangeboden. Modellen mooi, licht mooi, stadhuis open, outfit oke, uitstraling oke, hdr oke. Echt dit is waar ik helemaal gek van ben!!!
reflectieschermen van een meter had ik net niet in mijn kontzak deze keer thuis vergeten..Meisje van Vermeer 3693673351  en als ik ze al had, zou ik ze zeker niet gebruikt hebben omdat het "Vermeer" halfschemer de juiste toon raakt precies als hij is nu.... Meisje van Vermeer 377851526
Terug naar boven Ga naar beneden
elti

elti


Aantal berichten : 958
Registratiedatum : 28-12-11
Leeftijd : 76
Woonplaats : Alblasserwaard

Meisje van Vermeer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meisje van Vermeer   Meisje van Vermeer I_icon_minitimedo sep 26, 2013 3:32 pm

Bovendien volgens mij het (tegen-)licht mooi onder controle gehouden. Had je ook geen zonnescherm bij je?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Meisje van Vermeer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meisje van Vermeer   Meisje van Vermeer I_icon_minitimedo sep 26, 2013 3:50 pm

Hahaha neen dat niet maar het voordeel van hdr is dat je altijd een keus hebt uit meerdere belichtingen en hoewel veel mensen het niet op hdr hebben in deze schone nuance, is de controle op de juiste belichting (tegenlichting) het grote voordeel van deze vorm van fotografie...
Terug naar boven Ga naar beneden
elti

elti


Aantal berichten : 958
Registratiedatum : 28-12-11
Leeftijd : 76
Woonplaats : Alblasserwaard

Meisje van Vermeer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meisje van Vermeer   Meisje van Vermeer I_icon_minitimedo sep 26, 2013 5:06 pm

Sjefke schreef:
Hahaha neen dat niet maar het voordeel van hdr is dat je altijd een keus hebt uit meerdere belichtingen en hoewel veel mensen het niet op hdr hebben in deze schone nuance, is de controle op de juiste belichting (tegenlichting) het grote voordeel van deze vorm van fotografie...
Helemaal mee eens. Er was jaren geleden een eenvoudige schilder, Rembrandt heette hij volgens mij, die een aparte manier van lichtval kon schilderen.  Alleen zag je vlg mij nooit de lichtbron op zijn creaties, maar wel de bekende lichtval. Ook in de fotografie is dat inmiddels een bekend fenomeen. Daarom vind ik jouw plaat een knappe creatie en of die dame wat meer naar links of rechts had moeten zitten, vind ik dan minder interessant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Meisje van Vermeer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meisje van Vermeer   Meisje van Vermeer I_icon_minitimedo sep 26, 2013 5:49 pm

Ja zie ik ook zo, Rembrandt was de meester in het spelen met licht en als we zoiets alleen al een heel klein beetje kunnen benaderen, dan mogen we intens gelukkig zijn, hoewel er ook in zijn dagen teveel mensen waren die de kunst niet zagen. Ik heb er meer, van haar en zal er eens eentje bijzetten om te vergelijken want wat je zegt is ook waar, hoe men het hoofd houdt en of de uitsnede je bevalt zijn persoonlijke bijkomstigheden die ruiken naar muggenziften, maar ieder zijn meug. Ik houd mij liever bezig met mooie fotografie....
Opnieuw een bijzonder fraaie in mijn beleven. En ook van deze moet ik zeggen dat ik er intens blij mee ben omdat hij zo schilderachtig is wat licht betreft en ....zonder reflectiescherm, hahahaha, gelukkig niet!!!!!Meisje van Vermeer IMG_9290x_zps35123cc6
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Meisje van Vermeer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meisje van Vermeer   Meisje van Vermeer I_icon_minitimedo sep 26, 2013 6:33 pm

Zo, jij ziet een goed bedoelde opmerking/reactie als muggenziften…Shocked 
Dat is niet fraai…Embarassed 
‘K vraag mij af, waarom zet je dan een foto op een fotoforum…
Maar ja wie ben ik, simpel, gewoon Marius een fotoamateur…Wink 
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Meisje van Vermeer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meisje van Vermeer   Meisje van Vermeer I_icon_minitimedo sep 26, 2013 6:39 pm

Ruiken naar is wat anders dan het ook zijn, maar, vul gerust zelf in waar je staat in deze clown 
Ik zet hem on line voor zinnige opmerkingen, waarbij ik niet vies ben van een geintje en dat is het laatste wat ik er over zeg, het is tenslotte een fotoforum en geen muggenziftforum. Geluk ermee gewone Marius de fotoamateur...Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Raym
Admin
Raym


Aantal berichten : 2978
Registratiedatum : 17-12-11
Leeftijd : 55
Woonplaats : Zoetermeer

Meisje van Vermeer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meisje van Vermeer   Meisje van Vermeer I_icon_minitimevr sep 27, 2013 11:51 am

ik vind het een mooie serie en die muggen...sla maar dood
Terug naar boven Ga naar beneden
http://raymsfotosite.nl/
Gast
Gast




Meisje van Vermeer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meisje van Vermeer   Meisje van Vermeer I_icon_minitimevr sep 27, 2013 1:09 pm

Meisje van Vermeer 322888137
Terug naar boven Ga naar beneden
Raym
Admin
Raym


Aantal berichten : 2978
Registratiedatum : 17-12-11
Leeftijd : 55
Woonplaats : Zoetermeer

Meisje van Vermeer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meisje van Vermeer   Meisje van Vermeer I_icon_minitimezo sep 29, 2013 5:16 pm

geef je jezelf nou een good joob?^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://raymsfotosite.nl/
Gast
Gast




Meisje van Vermeer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meisje van Vermeer   Meisje van Vermeer I_icon_minitimezo sep 29, 2013 5:23 pm

Raym echt, ik heb genoten van die meiden. Wat ben ik toch onwijs...hetero..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Meisje van Vermeer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meisje van Vermeer   Meisje van Vermeer I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Meisje van Vermeer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fotocorner Fotoforum :: Foto's / pictures :: Portretten en Straatfotografie / Portraits and People-
Ga naar: