Fotocorner Fotoforum
Welkom op Fotocorner Fotoforum! Wij zijn een klein, maar gezellig fotoforum. Als je je aanmeld, vul dan even je profiel in, dan weten we wie ons forum komt versterken. Gasten zien niet alle onderdelen van het forum en zien ook reclame op het forum, evenals inactieve leden, actieve leden zien dit niet. Inactieve leden worden overigens na 3 maanden automatisch verwijderd door het systeem. Veel plezier op het forum!
Fotocorner Fotoforum
Welkom op Fotocorner Fotoforum! Wij zijn een klein, maar gezellig fotoforum. Als je je aanmeld, vul dan even je profiel in, dan weten we wie ons forum komt versterken. Gasten zien niet alle onderdelen van het forum en zien ook reclame op het forum, evenals inactieve leden, actieve leden zien dit niet. Inactieve leden worden overigens na 3 maanden automatisch verwijderd door het systeem. Veel plezier op het forum!
Fotocorner Fotoforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fotocorner Fotoforum

Ons gezellige fotoforum. Post hier de foto`s die je gemaakt hebt en vraag wat anderen ervan vinden.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» van de zelfde plant
Kaasboeren Gouda I_icon_minitimedi okt 02, 2018 2:29 pm van jurgenl

» plant bespoten met water en macro gertokken
Kaasboeren Gouda I_icon_minitimedi okt 02, 2018 2:27 pm van jurgenl

» een paarden kop
Kaasboeren Gouda I_icon_minitimezo mei 27, 2018 1:37 pm van jurgenl

» koeien in de wei
Kaasboeren Gouda I_icon_minitimezo mei 27, 2018 1:36 pm van jurgenl

» Mijn laatste foto hier.
Kaasboeren Gouda I_icon_minitimewo jan 10, 2018 3:24 pm van Raym

» De zeearend
Kaasboeren Gouda I_icon_minitimema jul 03, 2017 9:11 pm van peterdehaan

» Pietersheim
Kaasboeren Gouda I_icon_minitimedi jun 27, 2017 11:19 pm van Andre

» Rups.
Kaasboeren Gouda I_icon_minitimedi jun 27, 2017 11:17 pm van Andre

» Schedel van de brilbeer.
Kaasboeren Gouda I_icon_minitimewo nov 09, 2016 6:44 pm van Jose

» Brug in Vroenhoven (B)
Kaasboeren Gouda I_icon_minitimezo okt 30, 2016 6:08 pm van Jose

» Hertjes in het zwarte woud.
Kaasboeren Gouda I_icon_minitimezo okt 30, 2016 6:03 pm van Jose

» Onze jerom
Kaasboeren Gouda I_icon_minitimewo okt 19, 2016 8:00 pm van Jos

» Gouvernement van Maastricht
Kaasboeren Gouda I_icon_minitimewo okt 19, 2016 6:29 pm van Jose

» Metone grandiose.
Kaasboeren Gouda I_icon_minitimewo okt 19, 2016 6:27 pm van Jose

» Elfia InArcen
Kaasboeren Gouda I_icon_minitimeza okt 15, 2016 2:58 pm van Jose

» Apostelhoeve maastricht
Kaasboeren Gouda I_icon_minitimema okt 10, 2016 3:06 pm van Jose

» Model Nina
Kaasboeren Gouda I_icon_minitimezo okt 09, 2016 2:49 pm van Raym

april 2024
madiwodovrzazo
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenderKalender
Meest actieve berichtenplaatsers van deze maand
Geen gebruiker
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Social bookmarking
Social bookmarking reddit      

Maak een bladwijzer en deel het adres van Fotocorner Fotoforum op uw social bookmarking website
Meest bekeken onderwerpen
Kievit
Regels van Het forum
Roze Roos
Paardenworst speciaal
Swamp Hotel
Camp Astrid
Panorama paard van Marken
Muskuseend pulletjes
Foto van een Trap
EK Mountainbiken/ EC Mountainbike
Trefwoorden
hart 2016 2015 2014 2013 2011 2012
Statistieken
We hebben 83 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is RJ

Alle gebruikers hebben in totaal 21741 berichten geplaatst in 3798 onderwerpen

 

 Kaasboeren Gouda

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Kaasboeren Gouda Empty
BerichtOnderwerp: Kaasboeren Gouda   Kaasboeren Gouda I_icon_minitimedo aug 01, 2013 4:19 pm

Markante kop. Lekker voor de foto....Kaasboeren Gouda Afbeelding057_tonemapped_zps2e22c805

Kaasboeren Gouda Afbeelding068_tonemapped_zpse84e9266

Kaasboeren Gouda Afbeelding074_tonemapped_zpsa6e784c5
Terug naar boven Ga naar beneden
elti

elti


Aantal berichten : 958
Registratiedatum : 28-12-11
Leeftijd : 76
Woonplaats : Alblasserwaard

Kaasboeren Gouda Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaasboeren Gouda   Kaasboeren Gouda I_icon_minitimedo aug 01, 2013 4:59 pm

Ja mooi Peter! Die eerste meneer, is dat toevallig de koetsier van een rijtuig in Gouda? Trouwens, alle drie volgens mij!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kaasboeren Gouda Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaasboeren Gouda   Kaasboeren Gouda I_icon_minitimedo aug 01, 2013 10:25 pm

Klopt dat is Teun Anders Elti. Zijn familie heeft een bezem en borstelfabriek gehad in het oude centrum van Gouda...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kaasboeren Gouda Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaasboeren Gouda   Kaasboeren Gouda I_icon_minitimedo aug 01, 2013 10:26 pm

schitterende koppen.. alle drie..
Terug naar boven Ga naar beneden
elti

elti


Aantal berichten : 958
Registratiedatum : 28-12-11
Leeftijd : 76
Woonplaats : Alblasserwaard

Kaasboeren Gouda Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaasboeren Gouda   Kaasboeren Gouda I_icon_minitimedo aug 01, 2013 10:29 pm

Sjefke schreef:
Klopt dat is Teun Anders Elti. Zijn familie heeft een bezem en borstelfabriek gehad in het oude centrum van Gouda...

Ik ben vandaag in Gouda geweest en kwam die rijtuigen tegen. Heb er nog net een paar plaatjes van kunnen schieten. De 'Goudse Kaasexpress' kreeg overigens pech met z'n voertuig en moest aan de kant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kaasboeren Gouda Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaasboeren Gouda   Kaasboeren Gouda I_icon_minitimevr aug 02, 2013 4:02 am

Erg knappe koppen, beste Peter! Kaasboeren Gouda 631737971 

Hoewel de eerste nog een streepje voor heeft op de andere twee... Kaasboeren Gouda 960125323
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kaasboeren Gouda Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaasboeren Gouda   Kaasboeren Gouda I_icon_minitimevr aug 02, 2013 8:06 am

Dank je Dirk en Wolly.

Oh jammer ik ben er geweest van 9 tot 10 uur, dan is het erg rustig en kan je op je gemak foto's maken zonder lekkere chinezen voor de kaas....
Terug naar boven Ga naar beneden
elti

elti


Aantal berichten : 958
Registratiedatum : 28-12-11
Leeftijd : 76
Woonplaats : Alblasserwaard

Kaasboeren Gouda Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaasboeren Gouda   Kaasboeren Gouda I_icon_minitimevr aug 02, 2013 8:14 am

Sjefke schreef:
Dank je Dirk en Wolly.

Oh jammer ik ben er geweest van 9 tot 10 uur, dan is het erg rustig en kan je op je gemak foto's maken zonder lekkere chinezen voor de kaas....

Dat heb ik dus ervaren! Toch wel leuk om te zien bij die kazen dat iemand (hele busladingen dus) zonder op te letten dwars door de setting van een ander banjert om maar met die kazen op de foto te kunnen. Dat de fotograaf dan tegen de zon in staat te schieten, daar komt hij dan thuis wel achter. Ik had er zelfs een die beeldvullend voor m'n lens ging staan en vervolgens omkeek met een blik of ik nog een stukje achteruit wilde gaan!!!
Ik ga in ieder geval nog een keer terug als het wat rustiger is en ik me beter heb voorbereid! Heb toch nog wel een paar aardige plaatjes kunnen schieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kaasboeren Gouda Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaasboeren Gouda   Kaasboeren Gouda I_icon_minitimevr aug 02, 2013 11:55 am

Gewoon een keer om 9 uur aanwezig zijn dan is het geheel en al leeg Elti. Ik heb shots in alle rust kunnen maken zonder iemand erbij enkel de kazen. Volgende week wil ik nog een keer want de kaasmeisjes waren er volgens mij niet en dat is ook kaassie kaassie....
Terug naar boven Ga naar beneden
elti

elti


Aantal berichten : 958
Registratiedatum : 28-12-11
Leeftijd : 76
Woonplaats : Alblasserwaard

Kaasboeren Gouda Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaasboeren Gouda   Kaasboeren Gouda I_icon_minitimevr aug 02, 2013 11:59 am

Sjefke schreef:
Gewoon een keer om 9 uur aanwezig zijn dan is het geheel en al leeg Elti. Ik heb shots in alle rust kunnen maken zonder iemand erbij enkel de kazen. Volgende week wil ik nog een keer want de kaasmeisjes waren er volgens mij niet en dat is ook kaassie kaassie....

Strak plan; als ik in de gelegenheid ben, kan Gouda mij weer verwachten. Ben voor dit moment blij met de beelden, die ik wel heb. Ik ben D.G. van Vreumingen ook nog tegengekomen! Was gisteren wel strak blauwe lucht, dus m'n beelden spetteren van m'n blog af!

groet

Leen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kaasboeren Gouda Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaasboeren Gouda   Kaasboeren Gouda I_icon_minitimevr aug 02, 2013 2:48 pm

Jouw Blog? Oke ik kom eens even kijken op je blog als hij in je profiel staat.
Terug naar boven Ga naar beneden
elti

elti


Aantal berichten : 958
Registratiedatum : 28-12-11
Leeftijd : 76
Woonplaats : Alblasserwaard

Kaasboeren Gouda Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaasboeren Gouda   Kaasboeren Gouda I_icon_minitimevr aug 02, 2013 2:55 pm

Sjefke schreef:
Jouw Blog? Oke ik kom eens even kijken op je blog als hij in je profiel staat.

Ja, leuk Peter! Ik ben daar pas mee gestart en zoek nog een beetje m'n weg. Om er toch wat content op te zetten, heb ik maar e.e.a. uit de oude doos gepubliceerd. Volgens mij had ik het adres al in m'n profiel gezet maar ik zal het nog even nakijken.

groet
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kaasboeren Gouda Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaasboeren Gouda   Kaasboeren Gouda I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kaasboeren Gouda
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Straatfoto's Gouda
» Somewhere in Gouda
» Winterfair Gouda
» Havendag Gouda
» Skyline Gouda

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fotocorner Fotoforum :: Foto's / pictures :: Portretten en Straatfotografie / Portraits and People-
Ga naar: