Fotocorner Fotoforum
Welkom op Fotocorner Fotoforum! Wij zijn een klein, maar gezellig fotoforum. Als je je aanmeld, vul dan even je profiel in, dan weten we wie ons forum komt versterken. Gasten zien niet alle onderdelen van het forum en zien ook reclame op het forum, evenals inactieve leden, actieve leden zien dit niet. Inactieve leden worden overigens na 3 maanden automatisch verwijderd door het systeem. Veel plezier op het forum!
Fotocorner Fotoforum
Welkom op Fotocorner Fotoforum! Wij zijn een klein, maar gezellig fotoforum. Als je je aanmeld, vul dan even je profiel in, dan weten we wie ons forum komt versterken. Gasten zien niet alle onderdelen van het forum en zien ook reclame op het forum, evenals inactieve leden, actieve leden zien dit niet. Inactieve leden worden overigens na 3 maanden automatisch verwijderd door het systeem. Veel plezier op het forum!
Fotocorner Fotoforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fotocorner Fotoforum

Ons gezellige fotoforum. Post hier de foto`s die je gemaakt hebt en vraag wat anderen ervan vinden.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» van de zelfde plant
Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... I_icon_minitimedi okt 02, 2018 2:29 pm van jurgenl

» plant bespoten met water en macro gertokken
Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... I_icon_minitimedi okt 02, 2018 2:27 pm van jurgenl

» een paarden kop
Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... I_icon_minitimezo mei 27, 2018 1:37 pm van jurgenl

» koeien in de wei
Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... I_icon_minitimezo mei 27, 2018 1:36 pm van jurgenl

» Mijn laatste foto hier.
Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... I_icon_minitimewo jan 10, 2018 3:24 pm van Raym

» De zeearend
Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... I_icon_minitimema jul 03, 2017 9:11 pm van peterdehaan

» Pietersheim
Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... I_icon_minitimedi jun 27, 2017 11:19 pm van Andre

» Rups.
Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... I_icon_minitimedi jun 27, 2017 11:17 pm van Andre

» Schedel van de brilbeer.
Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... I_icon_minitimewo nov 09, 2016 6:44 pm van Jose

» Brug in Vroenhoven (B)
Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... I_icon_minitimezo okt 30, 2016 6:08 pm van Jose

» Hertjes in het zwarte woud.
Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... I_icon_minitimezo okt 30, 2016 6:03 pm van Jose

» Onze jerom
Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... I_icon_minitimewo okt 19, 2016 8:00 pm van Jos

» Gouvernement van Maastricht
Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... I_icon_minitimewo okt 19, 2016 6:29 pm van Jose

» Metone grandiose.
Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... I_icon_minitimewo okt 19, 2016 6:27 pm van Jose

» Elfia InArcen
Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... I_icon_minitimeza okt 15, 2016 2:58 pm van Jose

» Apostelhoeve maastricht
Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... I_icon_minitimema okt 10, 2016 3:06 pm van Jose

» Model Nina
Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... I_icon_minitimezo okt 09, 2016 2:49 pm van Raym

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender
Meest actieve berichtenplaatsers van deze maand
Geen gebruiker
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Social bookmarking
Social bookmarking reddit      

Maak een bladwijzer en deel het adres van Fotocorner Fotoforum op uw social bookmarking website
Meest bekeken onderwerpen
Kievit
Regels van Het forum
Roze Roos
Paardenworst speciaal
Swamp Hotel
Camp Astrid
Panorama paard van Marken
Muskuseend pulletjes
Foto van een Trap
EK Mountainbiken/ EC Mountainbike
Trefwoorden
2014 2011 hart 2016 2012 2015 2013
Statistieken
We hebben 83 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is RJ

Alle gebruikers hebben in totaal 21741 berichten geplaatst in 3798 onderwerpen

 

 Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging...

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... Empty
BerichtOnderwerp: Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging...   Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... I_icon_minitimedi jul 02, 2013 5:02 am

Toen ik zondag vertrok was het zwaar bewolkt.  Maar, in de late avond klaarde het nog op.

1.
Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... DSCN2019_zps22d1cc62
Ik vertrek...

2.
Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... DSCN2023_zps0a7d6016

3.
Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... DSCN2038_zps950f12f3
Via 't Zuut...

4.
Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... DSCN2061_zps1ef50ffe
En, de Heistraat...

5.
Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... DSCN2077_zpsfacfbad5

6.
Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... DSCN2081_zpsabd0e2dd

7.
Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... DSCN2093_zpse72fd463
De Kraanstraat te Lier...

8.
Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... DSCN2107_zpsad65eebf
De Haagstraat te Duffel...

9.
Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... DSCN2117_zps3b4e5795
Een bijzonder vervelende straat, de Beukheuvel...

10.
Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... DSCN2138_zpse7e7e52b
Ik vlucht de Donderheide op...

11.
Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... DSCN2160_zps65031d57
Ik heb mijn doel bijna bereikt maar het wordt al laat...

12.
Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... DSCN2167_zps762096fb
Dus, besluit ik mijn wandeling in te korten...

13.
Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... DSCN2172_zpsaeb29379
En bereik Onze-Lieve-Vrouwe-Waver niet tijdens mijn eerste poging...

14.
Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... DSCN2193_zpsf8162221
Bossen...

15.
Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... DSCN2194_zps56177b76

16.
Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... DSCN2201_zpsc0c95360
Ik bevind me weer op het grondgebied van Lier.

17.
Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... DSCN2208_zps76f697a8
Dan Tallaert...

18.
Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... DSCN2217_zps612c3ed3

19.
Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... DSCN2230_zpsb08b5524
En, opnieuw de Heistraat...

20.
Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... DSCN2242_zps8edba7cf
't Zuut.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging...   Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... I_icon_minitimedi jul 02, 2013 8:31 am

mooie serie Dirk.. 

als ik sommige van die huizen zie, dan heb ik ergens toch iets verkeerd gedaan scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging...   Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... I_icon_minitimedi jul 02, 2013 8:46 am

Is mooi wonen daar. Leuke serie voorkeur 3e foto...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging...   Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... I_icon_minitimewo jul 03, 2013 5:19 am

Wolly schreef:
mooie serie Dirk.. 

als ik sommige van die huizen zie, dan heb ik ergens toch iets verkeerd gedaan scratch

 Reuze bedankt om je vriendelijke complimentje, beste Wolly! Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... 631737971 

Tja, Vlaanderen is altijd een erg rijke streek geweest, voor zover de omstandigheden ons dat toelieten, tenminste.  De onverzadigbare geldhonger van de Franstaligen begint een reele bedreiging te worden, daarvoor.  Dat Belgie ons tegen elke Vlaamse politieke meerderheid in zit te regeren, is niet erg vertrouwenwekkend.  Hence, 44% van de Vlamingen stemt voor separatistische partijen.  Terwijl ik dat politieke thema nog geboren heb weten worden... Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging...   Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... I_icon_minitimewo jul 03, 2013 5:39 am

Sjefke schreef:
Is mooi wonen daar. Leuke serie voorkeur 3e foto...

 Ja, beste Peter, het is hier best mooi, hoewel we het aardig hebben weten vol te bouwen...  Enkele straatjes in het bijzonder zijn pareltjes waar je achter elke hoek een nieuw fotoke vindt (Hondstraat, Grensstraat, Galgeveld, Spreet, Zuut, Bossen, om er enkele te noemen)...  Het is niet spectaculair, het is niet adembenemend, maar het is op zijn manier best mooi...  Een beetje als mijn fotokes... Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... 960125323 

Hartelijk bedankt voor je complimentje! Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... 631737971 

Ja, die is goed gelukt.  Alhoewel dat soort foto's de enige foto's zijn waarbij het me spijt dat ik geen hoger standpunt kan innemen, zodat ik er meer van kan laten zien.  Voor de rest, absoluut niet te klagen over mijn 'stoel'perspectief..! Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging...   Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... I_icon_minitimewo jul 03, 2013 7:30 pm

Hele mooie foto's! Foto 19 vind ik ook erg mooi..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging...   Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... I_icon_minitimedo jul 04, 2013 6:48 am

Cheryl schreef:
Hele mooie foto's! Foto 19 vind ik ook erg mooi..

 Ach, beste Cheryl, het stelt allemaal niet veel voor.  Al m'n fotokes zijn uit de hand getrokken met een volautomatisch Coolpixje van het merk Nikon (pocketcamera, kostprijs: 79 euro). lol!   Maar, zo'n camera's zijn de enigen die ik nog vlotjes kan hanteren, dus hoor je mij niet klagen... Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... 960125323 

In elk geval, reuze bedankt om je complimentje! Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... 631737971 

Ja, da's een leuke!  Die foto is zeer laat getrokken (zo rond 21.30 u) toen het strijklicht van de zon over het koren ging.  Werkelijk een knap zicht.  De foto is een wat flauwe weerspiegeling ervan, maar ja, er zijn nu eenmaal limieten aan mijn technische mogelijkheden... afro
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging...   Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging... I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onze-Lieve-Vrouwe-Waver, eerste poging...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
»  Dag lieve Gompie
» Poging tot.......
» Tweede poging.
» Munky onze Rus
» Onze jerom

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fotocorner Fotoforum :: Foto's / pictures :: Landschappen / Landscapes-
Ga naar: