Fotocorner Fotoforum
Welkom op Fotocorner Fotoforum! Wij zijn een klein, maar gezellig fotoforum. Als je je aanmeld, vul dan even je profiel in, dan weten we wie ons forum komt versterken. Gasten zien niet alle onderdelen van het forum en zien ook reclame op het forum, evenals inactieve leden, actieve leden zien dit niet. Inactieve leden worden overigens na 3 maanden automatisch verwijderd door het systeem. Veel plezier op het forum!
Fotocorner Fotoforum
Welkom op Fotocorner Fotoforum! Wij zijn een klein, maar gezellig fotoforum. Als je je aanmeld, vul dan even je profiel in, dan weten we wie ons forum komt versterken. Gasten zien niet alle onderdelen van het forum en zien ook reclame op het forum, evenals inactieve leden, actieve leden zien dit niet. Inactieve leden worden overigens na 3 maanden automatisch verwijderd door het systeem. Veel plezier op het forum!
Fotocorner Fotoforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fotocorner Fotoforum

Ons gezellige fotoforum. Post hier de foto`s die je gemaakt hebt en vraag wat anderen ervan vinden.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» van de zelfde plant
Watervalletje Schotland I_icon_minitimedi okt 02, 2018 2:29 pm van jurgenl

» plant bespoten met water en macro gertokken
Watervalletje Schotland I_icon_minitimedi okt 02, 2018 2:27 pm van jurgenl

» een paarden kop
Watervalletje Schotland I_icon_minitimezo mei 27, 2018 1:37 pm van jurgenl

» koeien in de wei
Watervalletje Schotland I_icon_minitimezo mei 27, 2018 1:36 pm van jurgenl

» Mijn laatste foto hier.
Watervalletje Schotland I_icon_minitimewo jan 10, 2018 3:24 pm van Raym

» De zeearend
Watervalletje Schotland I_icon_minitimema jul 03, 2017 9:11 pm van peterdehaan

» Pietersheim
Watervalletje Schotland I_icon_minitimedi jun 27, 2017 11:19 pm van Andre

» Rups.
Watervalletje Schotland I_icon_minitimedi jun 27, 2017 11:17 pm van Andre

» Schedel van de brilbeer.
Watervalletje Schotland I_icon_minitimewo nov 09, 2016 6:44 pm van Jose

» Brug in Vroenhoven (B)
Watervalletje Schotland I_icon_minitimezo okt 30, 2016 6:08 pm van Jose

» Hertjes in het zwarte woud.
Watervalletje Schotland I_icon_minitimezo okt 30, 2016 6:03 pm van Jose

» Onze jerom
Watervalletje Schotland I_icon_minitimewo okt 19, 2016 8:00 pm van Jos

» Gouvernement van Maastricht
Watervalletje Schotland I_icon_minitimewo okt 19, 2016 6:29 pm van Jose

» Metone grandiose.
Watervalletje Schotland I_icon_minitimewo okt 19, 2016 6:27 pm van Jose

» Elfia InArcen
Watervalletje Schotland I_icon_minitimeza okt 15, 2016 2:58 pm van Jose

» Apostelhoeve maastricht
Watervalletje Schotland I_icon_minitimema okt 10, 2016 3:06 pm van Jose

» Model Nina
Watervalletje Schotland I_icon_minitimezo okt 09, 2016 2:49 pm van Raym

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender
Meest actieve berichtenplaatsers van deze maand
Geen gebruiker
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Social bookmarking
Social bookmarking reddit      

Maak een bladwijzer en deel het adres van Fotocorner Fotoforum op uw social bookmarking website
Meest bekeken onderwerpen
Kievit
Regels van Het forum
Roze Roos
Paardenworst speciaal
Swamp Hotel
Camp Astrid
Panorama paard van Marken
Muskuseend pulletjes
Foto van een Trap
EK Mountainbiken/ EC Mountainbike
Trefwoorden
hart 2011 2016 2012 2014 2015 2013
Statistieken
We hebben 83 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is RJ

Alle gebruikers hebben in totaal 21741 berichten geplaatst in 3798 onderwerpen

 

 Watervalletje Schotland

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Raym
Admin
Raym


Aantal berichten : 2978
Registratiedatum : 17-12-11
Leeftijd : 55
Woonplaats : Zoetermeer

Watervalletje Schotland Empty
BerichtOnderwerp: Watervalletje Schotland   Watervalletje Schotland I_icon_minitimevr apr 19, 2013 3:59 pm

Eentje waar ik in eerste instantie niet zo weg van was,maar die toch nog wel leuk geworden is. Hdr van 7 opnamen,raw,statief en draadontspanner.

Watervalletje Schotland Schotl10
Terug naar boven Ga naar beneden
http://raymsfotosite.nl/
Gast
Gast




Watervalletje Schotland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Watervalletje Schotland   Watervalletje Schotland I_icon_minitimevr apr 19, 2013 4:03 pm

Eerst een vraagje Raym. Kan je bij de spiegels een serie van meer dan 3 instellen of doe je dat meer dan drie handmatig? Dan de vraag of in jouw ervaring (ik heb er geen namelijk) de kwaliteit van de foto beter met meer dan drie opnamen? Kan photomatix meer dan drie gelijk ook verwerken? Je ziet het is meer dan Ă©Ă©n vraag, haha.

Wat je foto betreft vind ik het wollige van het water heel apart en een algeheel paradijselijk sfeertje in de foto hangen...Mooi.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Raym
Admin
Raym


Aantal berichten : 2978
Registratiedatum : 17-12-11
Leeftijd : 55
Woonplaats : Zoetermeer

Watervalletje Schotland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Watervalletje Schotland   Watervalletje Schotland I_icon_minitimevr apr 19, 2013 4:11 pm

Die hele nieuwe camera`s kunnen vaak meer dan 3 schieten: 5 of zelfs 7. Die luxe heb ik helaas niet,bij mij stopt het bij 3. Als ik er meer dan 3 wil,dan zet ik mijn camera op de av-stand,en doe ze handmatig nemen,in dit geval:-3,-2,-1,0,+1,+2,+3.Nadeel is dus wel dat je het belichten met het wieltje steeds moet veranderen.daardoor KUN je dus beweging in je foto`s krijgen. Meer foto`s,betekent meer dynamisch bereik,dus je hebt nog meer details tussen de lichte en de donkere delen. Ik heb trouwens een nog veel betere manier met hdr`s en photoshop. Ik zal je wel een beetje opleiden,dan weet je helemaal niet wat je ziet (heb ik bij deze niet gedaan) Photomatix kan zoveel beelden verwerken als je wilt peter,dus dat is geen probleem...
Zo makkelijk beantwoord ik 1 vraag:)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://raymsfotosite.nl/
Gast
Gast




Watervalletje Schotland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Watervalletje Schotland   Watervalletje Schotland I_icon_minitimevr apr 19, 2013 4:16 pm

hier kun je de lijst vinden van welke camera wat heeft.. die van mij kan ook maar 3, maar mn vriendin kan instellen van 2 tot 9.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

heeeel mooi!! water is moeilijk in hdr heb ik gehoord..
Terug naar boven Ga naar beneden
Raym
Admin
Raym


Aantal berichten : 2978
Registratiedatum : 17-12-11
Leeftijd : 55
Woonplaats : Zoetermeer

Watervalletje Schotland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Watervalletje Schotland   Watervalletje Schotland I_icon_minitimevr apr 19, 2013 4:29 pm

dan moet er toch eens een 5DM3 komen:)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://raymsfotosite.nl/
Gast
Gast




Watervalletje Schotland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Watervalletje Schotland   Watervalletje Schotland I_icon_minitimevr apr 19, 2013 4:35 pm

Oke bedankt voor de uitleg en ik moet zeggen dat ik nu al dun uit de broek laat lopen wat een simpel program (nou ja simpel) voor onwijs mooi effect kan zorgen. Mensen ik heb zin in wolken en het wordt nu volkomen helder hier, hahaha, macrolicht maar ik wil nu wolken. Ik houd mij zeer aanbevolen tot meer onderwijs in deze....Doe er nog een fles port bij om met je vrouw na te tafelen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Raym
Admin
Raym


Aantal berichten : 2978
Registratiedatum : 17-12-11
Leeftijd : 55
Woonplaats : Zoetermeer

Watervalletje Schotland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Watervalletje Schotland   Watervalletje Schotland I_icon_minitimevr apr 19, 2013 4:38 pm

voor een droog wit wijntje doe ik t ook hoor...ik drink nooit port. je weet t ,geef maar een seintje,vind stukkie rijden niet erg...morgen? whahahahah
Terug naar boven Ga naar beneden
http://raymsfotosite.nl/
Gast
Gast




Watervalletje Schotland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Watervalletje Schotland   Watervalletje Schotland I_icon_minitimevr apr 19, 2013 4:48 pm

Morgen kan wel, maar geen slangen en ik zou gaarne iets terug doen want veel meer dan ik je in hdr liet zien is er op dit ogenblik nog niet...Heb wel gezien dat ook koeien in hdr leuk zijn. Laat het aan jou over maar liever bood ik je een mooie morgen aan met ringslangen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Raym
Admin
Raym


Aantal berichten : 2978
Registratiedatum : 17-12-11
Leeftijd : 55
Woonplaats : Zoetermeer

Watervalletje Schotland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Watervalletje Schotland   Watervalletje Schotland I_icon_minitimevr apr 19, 2013 5:10 pm

zoals ik al eerder aangaf,ik vind dat soort dingen alleen maar leuk.Als je zin en tijd hebt,kom ik zo ff langs hoor
Terug naar boven Ga naar beneden
http://raymsfotosite.nl/
Gast
Gast




Watervalletje Schotland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Watervalletje Schotland   Watervalletje Schotland I_icon_minitimevr apr 19, 2013 6:54 pm

Ze geven morgen wel goed weer op dus wat dat betreft oke. Moeten we er even een tijd aan verbinden Raym...In de morgen kunnen we wel de polder in ook, maar weinig bijzonders nu tenzij er wat bewolking komt dan kunnen we wel wat hdr doen of zo.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Raym
Admin
Raym


Aantal berichten : 2978
Registratiedatum : 17-12-11
Leeftijd : 55
Woonplaats : Zoetermeer

Watervalletje Schotland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Watervalletje Schotland   Watervalletje Schotland I_icon_minitimevr apr 19, 2013 7:44 pm

ik vind het prima hoor,kunnen we ook ff stoeien met de sotware.Maar...alleen als je wilt he,wil mij niet opdringen,maar help graag mensen....Roep maar een tijd ( en liefst een adres hahaha)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://raymsfotosite.nl/
Gast
Gast




Watervalletje Schotland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Watervalletje Schotland   Watervalletje Schotland I_icon_minitimevr apr 19, 2013 7:49 pm

Heel leuk heb er zin in, maar de software kunnen we misschien een andere keer (slangenmonent) doen. Bedoel dat we misschien naar dit soort plekjes kunnen gaan (zal zo on line zetten wat ik bedoel) maar misschien vindt je daar nix an.
Ik denk zelf dat de morgen rond negen uur een mooi tijdstip kan zijn, mag ook eerder of later.

Adres zal ik je even mailen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raym
Admin
Raym


Aantal berichten : 2978
Registratiedatum : 17-12-11
Leeftijd : 55
Woonplaats : Zoetermeer

Watervalletje Schotland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Watervalletje Schotland   Watervalletje Schotland I_icon_minitimevr apr 19, 2013 7:54 pm

ik neem het in ieder geval mee dan..kijken of we er nog fut voor hebben. Ik vind dingen al snel leuk hoor..! Ik hoor het wel,en wat je plannen zijn...ja uur of 9,niet errder hoor ben deze week niet zo vlot:)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://raymsfotosite.nl/
Gast
Gast




Watervalletje Schotland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Watervalletje Schotland   Watervalletje Schotland I_icon_minitimevr apr 19, 2013 8:00 pm

Maken we er half tien van, als dat je beter uitkomt. Kan ik nog even naar mijn lastige pa om een stuk leverworst te brengen. Ik ben in ieder geval om 9uur thuis, kom je gewoon op je gemak om half tien....
Terug naar boven Ga naar beneden
Raym
Admin
Raym


Aantal berichten : 2978
Registratiedatum : 17-12-11
Leeftijd : 55
Woonplaats : Zoetermeer

Watervalletje Schotland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Watervalletje Schotland   Watervalletje Schotland I_icon_minitimevr apr 19, 2013 8:12 pm

strak plan en ik laat me verassen peter
Terug naar boven Ga naar beneden
http://raymsfotosite.nl/
Gast
Gast




Watervalletje Schotland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Watervalletje Schotland   Watervalletje Schotland I_icon_minitimevr apr 19, 2013 8:17 pm

We kunnen die oude HD ook uit de schuur rukken en dan kan je daar opzitten en wat shots trekken. Nou ja we maken er wel wat van, in ieder geval veel zin in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Watervalletje Schotland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Watervalletje Schotland   Watervalletje Schotland I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Watervalletje Schotland
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Watervalletje
» Watervalletje in Oostenrijk
» Schotland
» Quarraing schotland

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fotocorner Fotoforum :: Foto's / pictures :: Landschappen / Landscapes-
Ga naar: