Fotocorner Fotoforum
Welkom op Fotocorner Fotoforum! Wij zijn een klein, maar gezellig fotoforum. Als je je aanmeld, vul dan even je profiel in, dan weten we wie ons forum komt versterken. Gasten zien niet alle onderdelen van het forum en zien ook reclame op het forum, evenals inactieve leden, actieve leden zien dit niet. Inactieve leden worden overigens na 3 maanden automatisch verwijderd door het systeem. Veel plezier op het forum!
Fotocorner Fotoforum
Welkom op Fotocorner Fotoforum! Wij zijn een klein, maar gezellig fotoforum. Als je je aanmeld, vul dan even je profiel in, dan weten we wie ons forum komt versterken. Gasten zien niet alle onderdelen van het forum en zien ook reclame op het forum, evenals inactieve leden, actieve leden zien dit niet. Inactieve leden worden overigens na 3 maanden automatisch verwijderd door het systeem. Veel plezier op het forum!
Fotocorner Fotoforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fotocorner Fotoforum

Ons gezellige fotoforum. Post hier de foto`s die je gemaakt hebt en vraag wat anderen ervan vinden.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» van de zelfde plant
Spelen met waterdruppels I_icon_minitimedi okt 02, 2018 2:29 pm van jurgenl

» plant bespoten met water en macro gertokken
Spelen met waterdruppels I_icon_minitimedi okt 02, 2018 2:27 pm van jurgenl

» een paarden kop
Spelen met waterdruppels I_icon_minitimezo mei 27, 2018 1:37 pm van jurgenl

» koeien in de wei
Spelen met waterdruppels I_icon_minitimezo mei 27, 2018 1:36 pm van jurgenl

» Mijn laatste foto hier.
Spelen met waterdruppels I_icon_minitimewo jan 10, 2018 3:24 pm van Raym

» De zeearend
Spelen met waterdruppels I_icon_minitimema jul 03, 2017 9:11 pm van peterdehaan

» Pietersheim
Spelen met waterdruppels I_icon_minitimedi jun 27, 2017 11:19 pm van Andre

» Rups.
Spelen met waterdruppels I_icon_minitimedi jun 27, 2017 11:17 pm van Andre

» Schedel van de brilbeer.
Spelen met waterdruppels I_icon_minitimewo nov 09, 2016 6:44 pm van Jose

» Brug in Vroenhoven (B)
Spelen met waterdruppels I_icon_minitimezo okt 30, 2016 6:08 pm van Jose

» Hertjes in het zwarte woud.
Spelen met waterdruppels I_icon_minitimezo okt 30, 2016 6:03 pm van Jose

» Onze jerom
Spelen met waterdruppels I_icon_minitimewo okt 19, 2016 8:00 pm van Jos

» Gouvernement van Maastricht
Spelen met waterdruppels I_icon_minitimewo okt 19, 2016 6:29 pm van Jose

» Metone grandiose.
Spelen met waterdruppels I_icon_minitimewo okt 19, 2016 6:27 pm van Jose

» Elfia InArcen
Spelen met waterdruppels I_icon_minitimeza okt 15, 2016 2:58 pm van Jose

» Apostelhoeve maastricht
Spelen met waterdruppels I_icon_minitimema okt 10, 2016 3:06 pm van Jose

» Model Nina
Spelen met waterdruppels I_icon_minitimezo okt 09, 2016 2:49 pm van Raym

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender
Meest actieve berichtenplaatsers van deze maand
Geen gebruiker
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Social bookmarking
Social bookmarking reddit      

Maak een bladwijzer en deel het adres van Fotocorner Fotoforum op uw social bookmarking website
Meest bekeken onderwerpen
Kievit
Regels van Het forum
Roze Roos
Paardenworst speciaal
Swamp Hotel
Camp Astrid
Panorama paard van Marken
Muskuseend pulletjes
Foto van een Trap
EK Mountainbiken/ EC Mountainbike
Trefwoorden
2011 2016 2014 2015 2013 hart 2012
Statistieken
We hebben 83 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is RJ

Alle gebruikers hebben in totaal 21741 berichten geplaatst in 3798 onderwerpen

 

 Spelen met waterdruppels

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Spelen met waterdruppels Empty
BerichtOnderwerp: Spelen met waterdruppels   Spelen met waterdruppels I_icon_minitimevr maa 08, 2013 7:02 pm

Vandaag even wat foto's geschoten in serie's van vier shots en deze tezamen gebracht in een fotostack. Hier is het resultaat. Het zijn maar testjes om straks als de insecten er weer zijn vast wat handigheid op te doen in deze fotobewerking. Maar misschien toch leuk om mee te laten kijken bij mijn gepruts...Spelen met waterdruppels Drop_zpsd1146437Spelen met waterdruppels Drup_zps4df58a37Spelen met waterdruppels Drps_zpsbdb7baa6Spelen met waterdruppels Drup3_zps63a4c08b
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spelen met waterdruppels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen met waterdruppels   Spelen met waterdruppels I_icon_minitimevr maa 08, 2013 9:59 pm

Mooi zeg die ondersten. Heb je het water ook vermengd met iets als glycerol of is de oppervlaktespanning van zichzelf zo stevig?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spelen met waterdruppels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen met waterdruppels   Spelen met waterdruppels I_icon_minitimeza maa 09, 2013 8:27 am

Oh dat is nog eens een tip zeg! Neen gewoon druppels maar wel de laatste even met het stuifmeel in zitten dopen van een krokus. Haha, dat geeft dat stipjeseffect.
P.s fijn dat je er weer bent. Moet mij van het hart dat ik ook al heeeeeel lang meedraai in het fotoforum wereldje en dat ik ook op veel forums een tijdje actief ben geweest. Maar ik kreeg er snel genoeg van omdat op veel forums een soort haantjesgedrag heerst.
Ik merk dat hier niet gezeurd wordt.
Men komt niet met dingen die niet zijn
Er hangt geen sfeertje van haantjesgedrag
Goed het is rustig, maar zeker niet stil
Er zijn mensen op verschillende niveau's van fotografie bezig en worden ook als zodanig tegemoet gekomen.
Het klink misschien vreemd maar een foto is een soort kindje van je. Daar mag kritiek op komen als het maar terecht is. Op het moment dat mensen beginnen te zeuren over dingen die er niet zijn, word ik het beu. En dan zaniken over dat je de exif erbij moet zetten, je foto's ook al zijn het er drie, moet nummeren, en vergeet geen spatie te zetten tussen de foto's etc of oh waarom zet jij een watermerk in je foto's? Dan denk ik: rot op! Wat heeft een ander met de ingewanden van mijn foto's te maken? Als ze daar zo nodig in willen wroeten zetten ze opanda maar op hun pc.
Sorry het zat me even hoog, ik zal niet verder preken...

Het is de beetje ons kent ons sfeer die hier in mijn beleven de sfeer zet voor gezellig samen meekijken naar wat de ander doet en ja, soms is kritiek terecht en wat is het dan fijn om daarvan te leren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spelen met waterdruppels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen met waterdruppels   Spelen met waterdruppels I_icon_minitimeza maa 09, 2013 11:56 am

Ik vind het hier nog best wel actief eigenlijk. Het forum van zoom.nl bijvoorbeeld is veel bekender, maar daar is het niet veel actiever volgens mij?

Ik zei al in een ander topic dat mensen op internet inderdaad verharden en niemand kijkt er ook meer van op. Ik vind daar ook niet zoveel aan. Waar goede tips gegeven kunnen worden is prima, maar het moet wel terecht zijn inderdaad. Copyright is niet gek, er wordt genoeg gekopieerd en zolang hij niet te storend dwars door je onderwerp staat kun je er toch niet zo mee zitten??
Hoe speel jij met het stuifmeel dan, pak je zo'n stamperdingetje eraf ofzo? Of stel ik nu een domme vraag, ik heb weinig verstand van bloemen. (heb al eens wilde orchideen geplukt en op kantoor gezet, dat is natuurlijk een no go in een biologische groep, ben nog niet niet ontslagen Wink Ik vond het gewoon schattige paarse bloemen, wist ik veel dat het a) orchideeën waren (die in de vensterbank zien er toch heel anders uit Very Happy) en b) deze beschermd waren? Goed, ze lachen er nog steeds om hierzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spelen met waterdruppels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen met waterdruppels   Spelen met waterdruppels I_icon_minitimeza maa 09, 2013 12:13 pm

Haha een reuzegrap, jat beschermde "blommen". Ach we hebben allemaal wel eens zo'n kleine misstap en als dat het ergste is valt het nog mee. Ja toch. Ieder jaar ga ik met een groepje die willen naar de wilde orchissen (er staan er rond de 300) en de zonnedauw en meer zeldzaam geneuzel en tja dan stamp je er ook wel eens een paar plat.

Ehh dat stuifmeel...Als mijn vrouw niet kijk knip in het hart uit de bloem en dip hem in een spuitje met water wat ik vervolgens gebuikt. Fotografie is deels bedrog...De gevlekte rietorchis staat hier het meest. Maar ik weet ook nog 1000 kievitsbloemen, knikkend nagelkruid en veel andere op de rode lijst staande planten. Altijd leuk om op de foto te zetten..Copyright ben ik gaan doen toen ik op internet mijn foto's op een andere commerciele site aantrof. Dan maken ze toch nog reclame voor me...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Spelen met waterdruppels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spelen met waterdruppels   Spelen met waterdruppels I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spelen met waterdruppels
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» spelen met bloemen
» Spelen met touw
» Spelen in de tuin
» Spelen met glas
» Spelen met scherptediepte.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fotocorner Fotoforum :: Foto's / pictures :: Macro foto`s en Close-up / Macro pictures and Close-up-
Ga naar: