Fotocorner Fotoforum
Welkom op Fotocorner Fotoforum! Wij zijn een klein, maar gezellig fotoforum. Als je je aanmeld, vul dan even je profiel in, dan weten we wie ons forum komt versterken. Gasten zien niet alle onderdelen van het forum en zien ook reclame op het forum, evenals inactieve leden, actieve leden zien dit niet. Inactieve leden worden overigens na 3 maanden automatisch verwijderd door het systeem. Veel plezier op het forum!
Fotocorner Fotoforum
Welkom op Fotocorner Fotoforum! Wij zijn een klein, maar gezellig fotoforum. Als je je aanmeld, vul dan even je profiel in, dan weten we wie ons forum komt versterken. Gasten zien niet alle onderdelen van het forum en zien ook reclame op het forum, evenals inactieve leden, actieve leden zien dit niet. Inactieve leden worden overigens na 3 maanden automatisch verwijderd door het systeem. Veel plezier op het forum!
Fotocorner Fotoforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fotocorner Fotoforum

Ons gezellige fotoforum. Post hier de foto`s die je gemaakt hebt en vraag wat anderen ervan vinden.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» van de zelfde plant
Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel I_icon_minitimedi okt 02, 2018 2:29 pm van jurgenl

» plant bespoten met water en macro gertokken
Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel I_icon_minitimedi okt 02, 2018 2:27 pm van jurgenl

» een paarden kop
Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel I_icon_minitimezo mei 27, 2018 1:37 pm van jurgenl

» koeien in de wei
Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel I_icon_minitimezo mei 27, 2018 1:36 pm van jurgenl

» Mijn laatste foto hier.
Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel I_icon_minitimewo jan 10, 2018 3:24 pm van Raym

» De zeearend
Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel I_icon_minitimema jul 03, 2017 9:11 pm van peterdehaan

» Pietersheim
Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel I_icon_minitimedi jun 27, 2017 11:19 pm van Andre

» Rups.
Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel I_icon_minitimedi jun 27, 2017 11:17 pm van Andre

» Schedel van de brilbeer.
Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel I_icon_minitimewo nov 09, 2016 6:44 pm van Jose

» Brug in Vroenhoven (B)
Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel I_icon_minitimezo okt 30, 2016 6:08 pm van Jose

» Hertjes in het zwarte woud.
Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel I_icon_minitimezo okt 30, 2016 6:03 pm van Jose

» Onze jerom
Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel I_icon_minitimewo okt 19, 2016 8:00 pm van Jos

» Gouvernement van Maastricht
Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel I_icon_minitimewo okt 19, 2016 6:29 pm van Jose

» Metone grandiose.
Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel I_icon_minitimewo okt 19, 2016 6:27 pm van Jose

» Elfia InArcen
Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel I_icon_minitimeza okt 15, 2016 2:58 pm van Jose

» Apostelhoeve maastricht
Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel I_icon_minitimema okt 10, 2016 3:06 pm van Jose

» Model Nina
Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel I_icon_minitimezo okt 09, 2016 2:49 pm van Raym

april 2024
madiwodovrzazo
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenderKalender
Meest actieve berichtenplaatsers van deze maand
Geen gebruiker
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Social bookmarking
Social bookmarking reddit      

Maak een bladwijzer en deel het adres van Fotocorner Fotoforum op uw social bookmarking website
Meest bekeken onderwerpen
Kievit
Regels van Het forum
Roze Roos
Paardenworst speciaal
Swamp Hotel
Camp Astrid
Panorama paard van Marken
Muskuseend pulletjes
Foto van een Trap
EK Mountainbiken/ EC Mountainbike
Trefwoorden
2011 2013 2015 2014 hart 2012 2016
Statistieken
We hebben 83 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is RJ

Alle gebruikers hebben in totaal 21741 berichten geplaatst in 3798 onderwerpen

 

 Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel Empty
BerichtOnderwerp: Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel   Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel I_icon_minitimeza dec 08, 2012 5:00 pm

Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel Afbeelding202-2Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel Afbeelding188-1Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel Afbeelding191-1Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel Afbeelding210-1Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel Afbeelding352Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel Afbeelding309
Zie wel dat de foto's iets aan scherpte en kwaliteit verliezen met uploaden (of is de eerste net te groot geupload, dat kan ook een oorzaak zijn, want de rest oogt wel goed. Zal dan wel aan te groot uploaden kunnen liggen, maar goed, het is maar voor de lol dit....


Laatst aangepast door Sjefke op za jan 05, 2013 8:18 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel   Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel I_icon_minitimeza jan 05, 2013 6:40 am

Ik weet niet, Sjefke... Ik kan er niets van zien... Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel 3693673351
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel   Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel I_icon_minitimeza jan 05, 2013 8:15 am

He dat is dom van mij, ik heb ze verplaats op de uploadsite en ja natuurlijk geeft dat problemen. Stom van mij. Ik ga het eerst even in orde maken wacht,,,
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel   Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel I_icon_minitimeza jan 05, 2013 8:47 am

Dat zijn toch knappe foto's, beste Sjefke! Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel 322888137
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel   Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel I_icon_minitimeza jan 05, 2013 9:39 am

Ja ze zijn wel leuk enkel iets te groot ge upload waardoor er wat scherpte verloren gaat. Maak ze nu maar niet groter dan 1000 pixels dan komen ze het best uit de verf. Mensen ik wil een heldere blauwe hemel en rijp aan de bomen. Wat is dit voor knuddewinter?
Terug naar boven Ga naar beneden
Raym
Admin
Raym


Aantal berichten : 2978
Registratiedatum : 17-12-11
Leeftijd : 55
Woonplaats : Zoetermeer

Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel   Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel I_icon_minitimeza jan 05, 2013 9:47 am

leuke portretjes...ik zie dat ze mijn onderbroek gevonden hebben lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://raymsfotosite.nl/
Gast
Gast




Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel   Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel I_icon_minitimeza jan 05, 2013 4:17 pm

Ja dat waren nog een lappen ondergoed. Heel wat anders dan zo'n veter tussen je billen....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel   Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel I_icon_minitimeza feb 02, 2013 6:13 pm

Aardige serie, foto 3 heeft mijn voorkeur… Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel   Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel I_icon_minitimezo feb 03, 2013 9:02 am

Jou maat Marius?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel   Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel I_icon_minitimezo feb 03, 2013 10:00 am

Nou nee, ik verzuip daar in… Laughing
Een leuk stukje actie van deze oude tijd, met humor…
De lady speelt aardig mee… Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel   Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel I_icon_minitimezo feb 03, 2013 12:47 pm

Nou ik kom aardig in de buurt met die 102 kilo. Ja leuk mens ze staat er elk jaar met zoiets. Heel leuk en grappig voor op de foto.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel   Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel I_icon_minitimewo maa 13, 2013 7:54 pm

Leuke serie, foto 2 en 3 zijn sfeervangers. Om de oude sfeer nog meer op te roepen zou ik ze een rondje door photoshop heen halen en ze bv met een bruine laag iets laten doordrukken versterken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel   Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel I_icon_minitimedo maa 14, 2013 9:38 am

haha leuke tip maar...ik heb geen photoshop...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel   Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel I_icon_minitimedo maa 14, 2013 11:45 am

Nou ja, het is nogal een duur progje en tot nog aan toe red ik mij met de gratis progjes maar...ik heb al wel door, het is niet voor niets zo duur, het is gewoon een ongewoon goed program...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel   Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel I_icon_minitimedo maa 14, 2013 8:22 pm

Ik ben er ook voor om de hoogste doelen met de camera te bereiken en programma's niet te gebruiken om zaken te fixen. Maar soms kunnen ze wel een extra touch geven en ik heb van iemand geleerd hoe je een bepaalde sfeer kan shoppen. Ik ben dus even zo vrij geweest om een van je foto's te gebruiken waarin de sfeer die jij al neergezet had alleen versterkt;

Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel SjefkeE_zps4a7668b1
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel   Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel I_icon_minitimevr maa 15, 2013 8:15 am

Grappig maar het wit is nu veel te wit en ruikt naar omo Power. Alle details in het wit zijn eruit gewassen. Neen niet mooi sorry bedankt voor het proberen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel   Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel I_icon_minitimevr maa 15, 2013 8:35 am

Hoef je geen sorry te zeggen, is je goed recht. Ik ben er ook niet zo goed in, maar met een bruinig effect kun je er wat ouderdom in brengen om het oude beeld te versterken, dat is wat ik wilde zeggen.

Maar een goede plaat heeft niet veel nodig Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel   Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Winterfair in Ouderkerk a/d IJssel
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Winterfair Gouda
» Stormvloedkering Krimpen a/d ijssel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fotocorner Fotoforum :: Foto's / pictures :: Portretten en Straatfotografie / Portraits and People-
Ga naar: